Coen's schetsboek
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: Coen's schetsboek
Jouw tekeningen vrolijken me altijd op
Nu moet ik toch eens terug kijken in dit schetsboek of ik de andere hobby's kan vinden. Lijkt me leuk om mee te werken, zo'n terugkerend thema.
Nu moet ik toch eens terug kijken in dit schetsboek of ik de andere hobby's kan vinden. Lijkt me leuk om mee te werken, zo'n terugkerend thema.
- RiksGewijs
Deze ziet er ook weer erg goed uit. En ken het gevoel van de laatste, probeer in mijn zaak ook vaak undercover te blijven. Maar lukt nooit.
Gaaf die textuur om die zwarte muts die hij over zijn hoofd trekt. Mooi gemaakt.
Op welk internationaal platform zit u ook?
Gaaf die textuur om die zwarte muts die hij over zijn hoofd trekt. Mooi gemaakt.
Op welk internationaal platform zit u ook?
@Miepie: Heel leuk te lezen welk effect m'n werkjes op je hebben! Ik heb wat rond gezocht op het forum en ik kon de andere hobby-tekeningen niet vinden, op één na. Als ik er na nog een poging niet in slaag, zal ik ze alsnog in m'n schetsboek plaatsen.
Wordt vervolgd.
@RiksGewijs: Die textuur heb ik met hulp van een foto (van een trui) gemaakt en deze vervolgens bewerkt. Een tikkie vals spel dus. (de rest is wel van mijn hand).
Ik zet m'n werk ook op deviant.com.
Dank je wel, Rik.
Wordt vervolgd.
@RiksGewijs: Die textuur heb ik met hulp van een foto (van een trui) gemaakt en deze vervolgens bewerkt. Een tikkie vals spel dus. (de rest is wel van mijn hand).
Ik zet m'n werk ook op deviant.com.
Dank je wel, Rik.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Een serie oefeningen op één blad. Achter de teksten hoeft niets gezocht te worden.
Al moeten we er niks achter zoeken, het weerspiegelt toch maar mooi je humor...
Práchtig!
Práchtig!
Dank je, Eric!
Over humor gesproken.....hier is er nog één in de categorie: kan het nog flauwer?
Over humor gesproken.....hier is er nog één in de categorie: kan het nog flauwer?
Lekker partijtje ongein en levenstekens op het verder stille forum. Dank voor je entertainment gr jed
Ik heb trouwens een plaatje van je uitgeprint en op het prikbord in mijn hobbykamer gehangen. Het is die van boze Henk, steeds als ik 'm zie moet ik lachen Hopelijk vind je het niet erg, eerlijk zeggen hoor!
@unikap: Your humble servant.....Dank je wel.
@Eric61: En ik houd er de vaart in.
@Miepie: Ik voel me vereerd! Doe 'm de groeten van me.
@Eric61: En ik houd er de vaart in.
@Miepie: Ik voel me vereerd! Doe 'm de groeten van me.
- RiksGewijs
Met die caravan denk ik dan weer zou ik daar dan in kunnen staan? Bijna 2 meter lang.
De persoon die je getekend hebt lijkt sprekend op iemand die ik vaak op bezoek heb in mijn winkel.
Zal dit natuurlijk niet hardop tegen hem zeggen..... Of toch wel.
De persoon die je getekend hebt lijkt sprekend op iemand die ik vaak op bezoek heb in mijn winkel.
Zal dit natuurlijk niet hardop tegen hem zeggen..... Of toch wel.
Het ronde 'portret' laat me denken aan Erling Haaland, de voetbalspits van Manchester City.
Gek hoe een mens iemand meent te 'zien'... Mooi!
Gek hoe een mens iemand meent te 'zien'... Mooi!
Het is wel een beetje een griezel hoor. Grappig detail, dat labeltje met "hé ma"
Die rotsen lijken wel koppen met groen haar van achteren gezien.
Volgens mij best een lief jong met die rode hoofddoek. gniffel, jed
Volgens mij best een lief jong met die rode hoofddoek. gniffel, jed