Coen's schetsboek
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: Coen's schetsboek
W.i.p., alleen leuk als je in sprookjes gelooft.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Interessant, maar waar het heen gaat lijkt mij nog niet voorspelbaar. Iets met boskabouters. Leuk om te gaan volgen.
Sprookjes zie ik nog niet. gr jed
Sprookjes zie ik nog niet. gr jed
Nee, ik kan me goed voorstellen dat je nog niet weet, waar het naartoe gaat. Om eerlijk te zijn, weet ik het zelf ook nog niet helemaal. De lol in het creëren staat in ieder geval voorop.
Dank je, Jan Eric.
Dank je, Jan Eric.
Prachtig om te zien hoe je van 'scratch' tot een mooie tekening komt.
Wat een talent!
Wat een talent!
Heeft een beetje de sfeer van een kerstkaart, prachtig uitgewerkt!
gr jed
gr jed
@Eric61: Dank je wel, Eric!
@unikap: Ik zie wat je bedoelt. Dank je wel, Jan Eric!
Ook de volgende tekening krijgt een vervolg. De man lijkt misschien te zingen, maar wordt straks een spreker voor een zaal met toehoorders.
@unikap: Ik zie wat je bedoelt. Dank je wel, Jan Eric!
Ook de volgende tekening krijgt een vervolg. De man lijkt misschien te zingen, maar wordt straks een spreker voor een zaal met toehoorders.
- RiksGewijs
Ik heb u even in stilte gevolgd. Erg druk vandaar. Nu vakantie. Dat er nu ook tussenstapjes staan vind ik erg leuk. Fijn om te zien hoe zo'n tekening tot stand komt. Is voor mij erg leerzaam.
En het resultaat? Ik geloof er ook in. Maar alle gekheid op een stokje. Gaaf gedaan. Dit is zeker één van de leukere die je gemaakt hebt.
En de laatste, daar zie ik al de tekst in de balonnetjes kom; "Ohhh.... Solomio...."
Ik blijf je volgen met dit draadje. Ooit als ik groot ben. Kan ik ook zo overtuigend tekenen.
En het resultaat? Ik geloof er ook in. Maar alle gekheid op een stokje. Gaaf gedaan. Dit is zeker één van de leukere die je gemaakt hebt.
En de laatste, daar zie ik al de tekst in de balonnetjes kom; "Ohhh.... Solomio...."
Ik blijf je volgen met dit draadje. Ooit als ik groot ben. Kan ik ook zo overtuigend tekenen.
Hij zingt niet, Rik, hij declameert. Dank voor dat onbetaalbare compliment!!