Coen's schetsboek
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: Coen's schetsboek
Wat een spatjes heeft die gast . . . . nog één woord en het gum gaat erover!
Ach, je vergeet haast, dat het maar tekenwerk is . . . kennelijk nogal overtuigend. gr fem&jed
Ach, je vergeet haast, dat het maar tekenwerk is . . . kennelijk nogal overtuigend. gr fem&jed
@unikap: Hoffelijkheid en manieren zijn ver te zoeken bij die gast....ik voel me niet aangesproken!
@Eric61: Hè??!!
@Eric61: Hè??!!
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Vertederend die beer, veel meer dan dat manneke met grote muil.
De qualiteit van tekenen is echter in beide gevallen van gelijke hoogte.
waardering uit Zabo
De qualiteit van tekenen is echter in beide gevallen van gelijke hoogte.
waardering uit Zabo
- RiksGewijs
wow wat een boel tekeningen weer. Had wel gezien dat u hieraan mee deed. Maar hoe doet u dat? Zo snel tekenen. Ik ben blij dat ik na twee weken 1 tekening heb. Doe daar echt uren en uren over.
Ze zijn echt erg gaaf geworden. Echte pen tekeningen. En leuke onderwerpen. Deze geven mij wel weer inspiratie.
Ze zijn echt erg gaaf geworden. Echte pen tekeningen. En leuke onderwerpen. Deze geven mij wel weer inspiratie.
@unikap: Die beer kent z'n plaats tenminste.....Dat kereltje daarentegen...Ach, laat ik er maar over ophouden!
Dank, Bommels echtpaar.
@RiksGewijs: Heel leuk dat je er door geïnspireerd wordt, Rik. Ik moet er ook veel tijd in stoppen, hoor. De ene keer werpt dat meer vruchten af dan de andere keer.
Dank, Bommels echtpaar.
@RiksGewijs: Heel leuk dat je er door geïnspireerd wordt, Rik. Ik moet er ook veel tijd in stoppen, hoor. De ene keer werpt dat meer vruchten af dan de andere keer.
Fineliner en potlood, Inktober 16:
Wat een impact heeft het toch! . . . ja, mede daarom maar eens even bij m'n leest gebleven.
Maar genieten is het wel merci uit Bommel. fem & jed
Maar genieten is het wel merci uit Bommel. fem & jed
Gelijk heb je! Wederom dank, Bommels paar!
Inktober17, laten we het nog eens van de andere kant bekijken:
Arme knul, heeft een minder moeilijke jeugd verdiend.
Als je oud bent onttrek je je er gewoon aan, maar jouw resultaten lijden er gelukkig niet onder vinden wij, gr jed
Als je oud bent onttrek je je er gewoon aan, maar jouw resultaten lijden er gelukkig niet onder vinden wij, gr jed
Ik kan me goed voorstellen dat je je eraan onttrekt. Aan de andere kant: ik merk wel dat oefening vaardigheid baart. Ik teken na een aantal dagen achter elkaar, beter en ik heb meer vertrouwen in dat ik wat moeilijkere poses aankan.
Dank, vriendelijke Bommelaren!
Dank, vriendelijke Bommelaren!
Weer zo'n 80-jarige Rock-ster, onbegrijpelijk fenomeen!
Old skool vakwerk! gr fem & jed
Old skool vakwerk! gr fem & jed