Uiteraard kan je tape gebruiken. Je doet gewoon wat je zelf prettig vindt. Workshops zeggen mij persoonlijk niets.
Voor aquarel kan je gewoon papieren plakband gebruiken. Wit of bruin maakt niet uit.
vouwen in papier
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: vouwen in papier
Mag ik vragen Antoni waarom workshops jouw niets zeggen?
Ik heb inmiddels een aantal gevolgd en moet zeggen dat ik een groot verschil merk m.b.t. degene die de workshop geeft en de manier waarop. Ik ben dan ook iets wijzer geworden en kies nu wel heel selectief een kunstenaar uit waarvan de stijl mij aanspreekt. Maar ik heb zeker in het begin, bij het uitproberen van een nieuwe techniek, wel baat gehad bij een workshop.
(Ik gebruik idd de bruine of witte tape, met lijmlaagje wat dan eerst natgemaakt moet worden voor aquarel.)
Ik heb inmiddels een aantal gevolgd en moet zeggen dat ik een groot verschil merk m.b.t. degene die de workshop geeft en de manier waarop. Ik ben dan ook iets wijzer geworden en kies nu wel heel selectief een kunstenaar uit waarvan de stijl mij aanspreekt. Maar ik heb zeker in het begin, bij het uitproberen van een nieuwe techniek, wel baat gehad bij een workshop.
(Ik gebruik idd de bruine of witte tape, met lijmlaagje wat dan eerst natgemaakt moet worden voor aquarel.)
Re: vouwen in papier
Kijk eens naar het draadje : Tekencursus.
De raadgevingen hier op het forum zijn best ok.
Aan de andere kant zijn er natuurlijk niet voor niets academies e.d.
Daar zal je ongetwijfeld sneller je doel bereiken.
De raadgevingen hier op het forum zijn best ok.
Aan de andere kant zijn er natuurlijk niet voor niets academies e.d.
Daar zal je ongetwijfeld sneller je doel bereiken.