@Miepie, dank hiervoor. Geeft mij de moed om door te gaan. Uit het hoofd tekenen ofwel mijn fantasie gebruiken is toch wel erg lastig. Ben zelf eigenlijk meer een patroon denker zeg maar. Zoals een Asperger dat heeft dus. Dus bij mij is alles altijd strak en opgeruimd. Zelfs zover dat alles een eigen plek heeft. Waar ik dan eigen opberg ruimte voor maak.
Maar goed. Dat gezegd hebbende. De tekening toch afgemaakt. Niet helemaal zoals ik gehoopt had. Of Voor mij zag. Dat licht denk ik wel aan mijn kennis en kunde. Moet nog veel leren.

Buitenkant klaar, kan ik daar dus ook niet meer op vlekken.
Daar ga ik straks nog wel op verder met mijn gummetjes.

Nu is alles klaar. Ik heb geprobeerd met wat lichtinval te werken en zo de sleutel met een lichtje (zaklampje) beschenen. En dat dan verder proberen uit te werken. Ik moest toch even kijken naar een voorbeeld van het licht en schaduw spel. Anders kwam ik niet echt verder. Ik had alleen geen sleutelgat waar ik deze door kon bekijken en ook niet de sleutel die ik getekend heb. Maar een gelijkende.
Voor nu, weer aan het nadenken voor de volgende tekening.
Ik heb ook een cursus online via facebook. Vraag dit maar even of dat hier ook neergezet kan worden. Graag zou ik dat in een ander draadje willen plaatsen. Waar zou dit dan mogen?