Vergelijkbare geurloze verfverdunners voor portret tekenen
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
-
Vergelijkbare geurloze verfverdunners voor portret tekenen
heey mensen. ben ik weer!
ik zag bij een Youtube Filmpje https://www.youtube.com/watch?v=ma8FSKF4JeE iets gelezen over Mona Lisa Odorless Paint Thinner, maar ik zoek echt iets goedkopers wat je bijv kan kopen bij de Action Gamma Praxis enz enz enz.. maar ik ben echt een leek op dat gebied en zoek me al het klaplazarus voor een goede betaalbare verdunner voor het tekenen..
maybe handig om te weten ik gebruik Derwent Procolour.
zou graag een antwoord willen zien, hoor dus ook graag van jullie
liefs!
ik zag bij een Youtube Filmpje https://www.youtube.com/watch?v=ma8FSKF4JeE iets gelezen over Mona Lisa Odorless Paint Thinner, maar ik zoek echt iets goedkopers wat je bijv kan kopen bij de Action Gamma Praxis enz enz enz.. maar ik ben echt een leek op dat gebied en zoek me al het klaplazarus voor een goede betaalbare verdunner voor het tekenen..
maybe handig om te weten ik gebruik Derwent Procolour.
zou graag een antwoord willen zien, hoor dus ook graag van jullie
liefs!
-
Re: Vergelijkbare geurloze verfverdunners voor portret tekenen
ik ga morgen naar de Praxis ik haal wel gewone terpentine.. ik vind het persoonlijk een tikkie lang duren voor enigzins een andwoord...
- Maria_Anne
- Contacteer:
Eh, je bericht staat er welgeteld minder dan 2 uur op, op een doordeweekse dag. Niet iedereen heeft vakantie, maar het is ook vakantieperiode waarin niet iedereen 24/7 achter een computer zit, en vervolgens vraag je iets specifieks, waar een gemiddeld forumbezoeker niet direct een antwoord op hoeft te hebben.
Zelf heb ik nog nooit kleurpotlood geblend met iets als thinner (überhaupt nog nooit geblend), maar heb even voor je gezocht (al heb je er nu waarschijnlijk niets meer aan, maar er zijn meer mensen op dit forum die dit ook lezen):