Wat fanart die ik de afgelopen jaar heb gemaakt

Plaats hier je eigen creaties die je met de computer hebt gemaakt (Illustrator, Painter X, PSP etc.), geen fotobewerkingen.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Plaats reactie
Nicoleidzenga
Contacteer:

Wat fanart die ik de afgelopen jaar heb gemaakt

Bericht door Nicoleidzenga »

Afbeelding
van de nieuwe disney serie 'The lion guard Het liedje ''Tonight we strike'' is erg pakkend en de kleuren zijn ook geinspireerd door de scenes van het liedje
Afbeelding
Scar - lion king in mijn eigen stijl
Afbeelding
Steven universe's karakter: Lion
Deze serie heeft zo'n goed verhaal. Zie ik niet meer zo vaak in geanimeerde cartoons. Echt een aanrader
alle karakters zijn ook ''Relatable''
Afbeelding
Een gif tekening van Gravity fall's bill chiper
Ook een goed programma met een leuk verhaal.
hele simpele tekening, maar was wel leuk om te maken
en daar gaat het om.

Fanart maken van verschillende programma's is naast gewone dieren tekenen ook een favoriete ding.
Ik heb van cartoon dieren veel geleerd over de verhoudingen etc.

Meer van mij:
http://coolrat.deviantart.com/

Coolrat is echt zo'n gebruikersnaam die je in je jeugd aanmaakt en zowat 10 jaar later nooit meer vanaf komt
maar ach ja het is maar een gebruikersnaam dus doe er niet echt moeilijk over.
Pluis1969
Contacteer:

Re: Wat fanart die ik de afgelopen jaar heb gemaakt

Bericht door Pluis1969 »

Vooral die bovenste vind ik super. :thumbs: Je zou zo voor Disney kunnen tekenen!
nancy_kelpie
Contacteer:

Bericht door nancy_kelpie »

Heel erg leuk!
Oh, er is een nieuwe Disney serie? Ik zal het eens opzoeken :)
Game ontwikkeling, animaties & digitale illustraties
www.nancyzonneveld.nl
Coen

Bericht door Coen »

Van werk namaken kun je zeker veel leren. Heb je de tekeningen volledig nagemaakt of heb je ook wat van jezelf toegevoegd (al besef ik dat je dit altijd doet, zelfs ongewild)? Zie je het als een eigen kunstvorm of als een stap onderweg naar eigen ontwerpen?
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Nicoleidzenga
Contacteer:

Bericht door Nicoleidzenga »

Coen schreef:Van werk namaken kun je zeker veel leren. Heb je de tekeningen volledig nagemaakt of heb je ook wat van jezelf toegevoegd (al besef ik dat je dit altijd doet, zelfs ongewild)? Zie je het als een eigen kunstvorm of als een stap onderweg naar eigen ontwerpen?
Ik wissel veel af qua stijl, maar voornamelijk gebruik ik meer details dan de originele stijl.
en omdat ik de meeste karakters wel ken gebruik ik geen voorbeeld. Ik kan een karakter tekenen in eigen stijl zonder een voorbeeld van de origineel gebruik omdat ik onthou hoe zeer uit zien. En de tekening van Scar en die roze leeuw heb ik gemaakt in wat eigenlijk meer mijn eigen stijl is. Je kan het min of meer semi-realisme noemen.
Naja naja

Bericht door Naja naja »

De roze leeuw is in mijn ogen het beste gelukt - toffe schets!
Scar vind ik een beetje rommelig. Niet alles hoeft strak, dat is een stijlkeuze die je maakt, maar in dit geval vind ik het langs de randjes meer 'per ongeluk verfomfaaid' dan 'artistiek onstrak', als je snapt wat ik bedoel? Ik vind het moeilijk om er precies de vinger op te leggen. Daarbij vind ik het verschil in stijl tussen de bek en de rest van de tekening een beetje vreemd. De bek is veel verfijnder getekend. Opnieuw, beide manieren zijn prima, maar persoonlijk zou ik ze niet door elkaar gebruiken!
Bij de hyena klopt de lichtinval niet helemaal. Ook vind ik de kleuren wat kitsch, maar opnieuw, dat is een keus die je maakt :)

De gif vind ik leuk! En inderdaad, plezier hebben is het belangrijkst :)
Plaats reactie