Plaats hier je werken, waar je een mengeling van materialen voor hebt gebruikt, of werken die niet onder tekeningen, schilderijen en/of aquarelwerk vallen. Ook je airbrushwerken kun je hier plaatsen.
Ik ben in de weer geweest met textielmedium gemixt met acrylverf (dan kun je het gebruiken als textielverf) op t shirts.
met vogeltjes
deze heb ik samen met mijn vriend gemaakt, autogek en dan vooral opel auto's
Zijn broertje vindt hem zo leuk dat hij er ook één wil
en mijn favoriet! ik heb de stencils voor deze afbeeldingen zelf gemaakt. en het kleurverloop is ook best goed te doen op een t shirt. Was bang dat het vlekkerig zou worden.
Fancy: ik snij/knip eerst een sjabloon en die "plak" ik met lijmspray op het tshirt (eerst lang laten drogen voordat je hem op het tshirt plakt anders krijg je lijmresten op het shirt) dan een basiskleur in verven en dan sjabloon eraf en wat diepte inbrengen met een kwastje. Het blenden op het tshirt gaat makkelijker dan ik dacht. en als het droog is aan de achterkant strijken. Na het wassen blijft het mooi ben ik al achter!!!
Als jullie willen kan ik wel stap voor stap foto's maken zodat je kunt zien hoe ik het doe. Dit zijn overigens wel de eerste drie dus veel ervaring heb ik nog niet.