Beste forums gebruikers,
Mijn naam is Jorn en ik ben voor mijn afstudeeronderzoek bezig met een marktonderzoek. Hierbij ga ik op zoek naar mensen die een teken tablet van Wacom hebben. Naast mijn studie werk ik ook voor Wacom. Vanuit de organisatie mag ik wat prijzen weg geven, om de respondenten te bedanken. Wilde je dus altijd al een Intuos Pro hebben, dan is dit je kans om deze te winnen!
Hoe werkt het.
Hieronder zal ik zo een link plaatsen waarmee je doorgestuurd wordt naar het onderzoek. Het onderzoek is anoniem en duurt hooguit 10 minuten. Aan het einde van de enquete wordt er gevraagd of je mee wil doen om de prijzen. Indien je dit wil, laat je je mail adres achter zodat we contact met je kunnen opnemen zodra je gewonnen hebt. Het mail adres zal verder NIET voor commerciële doeleinde gebruikt worden.
De link: http://www.thesistools.com/web/?id=465670
De enquete is geldig tot eind mei 2015. Ik waardeer het echt enorm als jullie mij zouden helpen.
Alvast bedankt en succes met invullen.
Groeten Jorn
Wacom afstudeeronderzoek 2015
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
- nancy_kelpie
- Contacteer:
Re: Wacom afstudeeronderzoek 2015
Er zit een foutje in als je "cintiq" invult kan je de hele vragenlijst niet opsturen. Dus ik kan hem niet opsturen.
Ook kan je niet meerdere soorten invullen, terwijl ik veel mensen ken die een Cintiq én een Intuos hebben. Die laatste dan als muis voor het gewone beeldscherm.
Ook kan je niet meerdere soorten invullen, terwijl ik veel mensen ken die een Cintiq én een Intuos hebben. Die laatste dan als muis voor het gewone beeldscherm.
Game ontwikkeling, animaties & digitale illustraties
www.nancyzonneveld.nl
www.nancyzonneveld.nl
Re: Wacom afstudeeronderzoek 2015
Hoi Nancy,
Bedankt voor je reactie. In de intro schrijf ik dat het onderzoek gedaan wordt puur naar de Pen-Tablets. Theoretisch gezien werd ik verplicht (door mijn docent marktonderzoek) om de optie Cintiq er bij te zetten. Helaas ga je dan gelijk naar het einde van de vragenlijst. Vraag 1 is echter een filtering om mensen die alleen een Cintiq hebben niet mee te nemen in het onderzoek. In een latere vraag krijg je wel de mogelijkheid om meerdere modellen in te voeren. De vragenlijst heeft ook geen vragen m.b.t. de Cintiq.
De mensen die zowel een Cintiq hebben als een Pen-tablet adviseer ik om aan te geven dat ze een Pen-Tablet hebben. Dan heb je wel gewoon de vragenlijst. Ik ben erg benieuwd naar jouw mening over de Pen-tablet.
Zou jij aan de vele mensen die jij kent kunnen vragen of ze mij willen helpen met het onderzoek? Dat zou echt heel fijn zijn.
Bedankt voor je reactie. In de intro schrijf ik dat het onderzoek gedaan wordt puur naar de Pen-Tablets. Theoretisch gezien werd ik verplicht (door mijn docent marktonderzoek) om de optie Cintiq er bij te zetten. Helaas ga je dan gelijk naar het einde van de vragenlijst. Vraag 1 is echter een filtering om mensen die alleen een Cintiq hebben niet mee te nemen in het onderzoek. In een latere vraag krijg je wel de mogelijkheid om meerdere modellen in te voeren. De vragenlijst heeft ook geen vragen m.b.t. de Cintiq.
De mensen die zowel een Cintiq hebben als een Pen-tablet adviseer ik om aan te geven dat ze een Pen-Tablet hebben. Dan heb je wel gewoon de vragenlijst. Ik ben erg benieuwd naar jouw mening over de Pen-tablet.
Zou jij aan de vele mensen die jij kent kunnen vragen of ze mij willen helpen met het onderzoek? Dat zou echt heel fijn zijn.