Regels voor het te koop aanbieden van eigen werk

Ben je op zoek naar een schilderwerk, bepaalde materialen of wat anders, of heb je juist iets specifieks te koop (inclusief eigen werk - alleen voor "vaste" forumleden)? Plaats dan hier een bericht. Het aanbieden van cursussen/workshops kan onder het volgende subforum exposities/evenementen/cursussen geplaatst worden.
Ook de plaats voor inspiratie met het aangeboden referentiemateriaal

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Gesloten
AtelierBrigitte
Contacteer:

Regels voor het te koop aanbieden van eigen werk

Bericht door AtelierBrigitte »

Als je eigen werk te koop aan wilt bieden in dit forum, moet je voldoen aan het volgende:
- je moet minimaal 50 berichten hebben geplaatst op dit forum (50 keer alleen maar "oh wat mooi" telt niet mee);
- je moet minimaal een maand lid zijn van dit forum;
- je moet het auteursrecht hebben over het te verkopen stuk.

Plaats al je werken zo veel mogelijk in één topic - dus alle schilderijen in één topic - tenzij het dusdanig verschillende werken zijn (bijvoorbeeld beelden en schilderijen).
Indien je niet voldoet aan deze regels, wordt je post door de moderators verwijderd.

Ben je nieuw hier en wil je materiaal aanbieden of je zoekt iets, dan kun je je oproep hier plaatsen. Deze oproep wordt echter pas zichtbaar nadat één van de moderators een goedkeuring heeft gegeven.

Gebruiken van TAGS
Om alles overzichtelijk te houden, dien je in de titel een TAG toe te voegen. Zo kan iedereen aan de titel zien of iets gezocht wordt of juist te koop aangeboden. Hieronder de te gebruiken TAGS:

[TK] - te koop
[GEZ] - gezocht/gevraagd
[TL] - te leen
[RL] - om te ruilen
[TIP] -een tip of handige link

Sluiten onderwerp
Is je artikel verkocht of heb je gevonden wat je zocht, laat het één van de modjes weten zodat jouw onderwerp op slot gezet kan worden.
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!
AtelierBrigitte
Contacteer:

Re: Regels voor het te koop aanbieden van eigen werk

Bericht door AtelierBrigitte »

Even een 'schopje'.
Een kleine wijziging in de regels voor Vraag/Aanbod: graag vanaf nu een TAG toevoegen in de titel. Dit is overzichtelijker voor de bezoeker van deze afdeling.
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!
Gesloten