De forumregels zijn zojuist aangepast en de gewijzigde tekst heb ik, voor ieders gemak, even hieronder gepost.
Zoals jullie zien, zal er strenger opgetreden worden bij onjuist gedrag op het forum. Ik hoop niet dat ik het ooit hoef toe te passen

Heb respect voor elkaar
Dit forum is bedoeld om gezellig met mede-geïnteresseerden te praten over tekenen en schilderen in al zijn facetten. Hou het daarom gezellig, geen scheldpartijen of op de man spelen. Ook geen racistische opmerkingen of andere dingen waar je mensen mee kunt kwetsen, lok ook geen reacties of ruzies uit.
Iedereen heeft zijn of haar eigen ervaring met diverse materialen etc., val daarom iemand niet aan als jij er een andere mening over hebt. Discussies met argumenten zijn uiteraard toegestaan.
Bij grove incidenten of overtredingen van de forumregels, ga dan niet als gebruiker op het forum openlijk hier over in discussie, hoe groot de verleiding soms ook is. Rapporteer het betreffende item bij de beheerder of één van de moderators via PM/PB.
Bij onjuist (grof) gedrag of uitlokking op het forum, krijg je van één van de moderators eerst een waarschuwing. Bij herhaling, wordt je account voor een maand geblokkeerd (afkoelingsperiode), er volgt dus geen tweede waarschuwing.