Is ook 's wat anders...
Avondzonnetje in acryl
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Avondzonnetje in acryl
In combinatie met goedkope 'pleisterfiller' uit de Action dit kleine (40/40cm) canvasboard gemaakt...
Is ook 's wat anders...
Is ook 's wat anders...
- AtelierBrigitte
- Berichten: 10523
- Lid geworden op: do sep 23, 2004 9:54 am
- Contacteer:
Re: Avondzonnetje in acryl
Hij is leuk!
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.
---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!
---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!
