Beste redactie, daar ik door omstandigheden een tijdje stop met schilderen, wilde ik vanaf heden mijn account laten verwijderen ?. Is dit mogelijk ?.
M.vr.gr.
John Groeneveld
Account verwijderen.
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
-
- Contacteer:
Re: Account verwijderen.
Zie voor al mijn moderne abstracte schilderijen op website http://www.schilderij3d.nl.
Uit de forumregels:
"Account verwijderen
Een account verwijderen kan alleen als er zeer dringende redenen zijn. Een verzoek hiertoe moet gemotiveerd ingediend worden bij AtelierBrigitte (via PM). Het verwijderen van een account heeft namelijk (grote) gevolgen voor draadjes, waar 'rare gaten' in kunnen komen te staan, vandaar dat dit alleen bij hoge uitzondering gebeurt."
"Account verwijderen
Een account verwijderen kan alleen als er zeer dringende redenen zijn. Een verzoek hiertoe moet gemotiveerd ingediend worden bij AtelierBrigitte (via PM). Het verwijderen van een account heeft namelijk (grote) gevolgen voor draadjes, waar 'rare gaten' in kunnen komen te staan, vandaar dat dit alleen bij hoge uitzondering gebeurt."
Klik hier om te zien wat ik maak.
- little mike
Hoi,
ik zit met het zelfde. Ik heb mijn account voor het laatst in 2006 gebruikt en wil het graag verwijderen, hoe doe ik dat?
Grtn Mieke
ik zit met het zelfde. Ik heb mijn account voor het laatst in 2006 gebruikt en wil het graag verwijderen, hoe doe ik dat?
Grtn Mieke
- AtelierBrigitte
- Contacteer:
Beste Mieke,
Je reageert op een oud draadje (laatste reactie was van aug. 2017).
In de forumregels staat beschreven hoe je je account kunt laten verwijderen: viewtopic.php?t=3
Je reageert op een oud draadje (laatste reactie was van aug. 2017).
In de forumregels staat beschreven hoe je je account kunt laten verwijderen: viewtopic.php?t=3
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.
---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!
---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!