Coen's schetsboek
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: Coen's schetsboek
Tekening met een foto van het internet als inspiratiebron
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
- RiksGewijs
Wow. Dit zijn toch weer pareltjes an de bovenste plank. Met een echte handtekening van Coen.
Fraai uitgevoerde bedeesde jongeling die nooit iets ergers heeft gedaan dan belletje trekken in een vlaag van overmoed met zijn maatjes. Die madam met dat transparante bruine linkeroog zal niet misstaan in een dikke SUV bij de AH. Schoonheid is niet per definitie beminnelijkheid.
Gelaagde tekeningen die naast vakmanschap een gerijpt inzicht in de medemens tonen.
gr jed
Gelaagde tekeningen die naast vakmanschap een gerijpt inzicht in de medemens tonen.
gr jed
@RiksGewijs: Ik ben blij met je mooie complimenten, Rik!
@unikap: Ja, die jongeling (ik snap dat je twijfelt over een jongen of meisje of ......) is wel ongeveer geworden wat ik hoopte. Madame's rechteroog, bedoel je? Ben ik ook niet gelukkig mee, maar i.p.v. lang te blijven 'pielen', zoals we lang geleden in Totterdam zuid zeiden, toch maar aan een nieuwe (kans) begonnen. Dank voor het prachtige compliment en voor de morele ondersteuning die je steeds weer biedt.
@unikap: Ja, die jongeling (ik snap dat je twijfelt over een jongen of meisje of ......) is wel ongeveer geworden wat ik hoopte. Madame's rechteroog, bedoel je? Ben ik ook niet gelukkig mee, maar i.p.v. lang te blijven 'pielen', zoals we lang geleden in Totterdam zuid zeiden, toch maar aan een nieuwe (kans) begonnen. Dank voor het prachtige compliment en voor de morele ondersteuning die je steeds weer biedt.
Geïnspireerd door RiksGewijs werken hier en, zoals wel duidelijk is, nog niet af. Wordt vervolgd dus, vriendjes en vriendinnetjes!
Hoog buurman & buurman gehalte is mijn inschatting. Zal maar niet vragen naar het doel van deze machine.
Als er maar geen ongelukken mee gebeuren is het mij allemaal best. gr jed
PS doe die arme hond een helm op z'n kop aub, merci.
Als er maar geen ongelukken mee gebeuren is het mij allemaal best. gr jed
PS doe die arme hond een helm op z'n kop aub, merci.
Nee, het ligt niet aan de monteurs, 't is die verdraaide machine, zal straks blijken!
Met die hond komt het goed, beloofd!!
Dank je wel, Jan Eric.
Met die hond komt het goed, beloofd!!
Dank je wel, Jan Eric.
Een klein stukkie verder....:
Ha, de helm! dank je namens de partij voor de dieren Coen. Pak van m'n hart.
A I , absoluut interessante machine en ik ben benieuwd wat hij produceert.
gr jed
A I , absoluut interessante machine en ik ben benieuwd wat hij produceert.
gr jed
Door vaklui ontworpen die machine 
Maar het is nog een beetje houtje touwtje werk . Mooie tekening tot nu toe!
Digitaal op zo'n tablet aan het tekenen?
Maar het is nog een beetje houtje touwtje werk . Mooie tekening tot nu toe!
Digitaal op zo'n tablet aan het tekenen?
Kunst is overal. Zij wordt den mensch als het ware door de vogels op de jas geworpen: H.N. Werkman
@unikap: De machine produceert, maar (nog) niet voldoende, zal later blijken, Jan Eric. Dank voor je reactie.
@Marike: Ja, ik werk zowel digitaal als traditioneel, waarbij het zwaartepunt tegenwoordig op het digitale ligt. Dank je wel.
@Marike: Ja, ik werk zowel digitaal als traditioneel, waarbij het zwaartepunt tegenwoordig op het digitale ligt. Dank je wel.
En nog maar een stapje.....
Keurige grijze ruimte. Dat haalt het hele machien op!
De vraag is of dat zo blijft natuurlijk. . .. Coen een beetje kennende.
gr jed
De vraag is of dat zo blijft natuurlijk. . .. Coen een beetje kennende.
gr jed