Coen's schetsboek
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
- RiksGewijs
Re: Coen's schetsboek
Ziet er weer veel belovend uit. En zo is het werken met laagjes wel handig. Als je iets wilt aanpassen kan dit via dit laagje gemakkelijker. Ben heel benieuwd naar de rest.
Zo werkt het inderdaad, Rik.
Nou, hier is een volgende stap:
Nou, hier is een volgende stap:
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Heb je al een titel voor dit uiterst amicale tafereel? gr jed
- RiksGewijs
Begint toch al aardig op te schieten. Alles wordt steeds kleurrijker. En begint al zeker een leuk tafereel te worden. Ben benieuwd naar de rest.
@unikap: De werktitel is 'jungle friends', al speelt het zich op een savanne af.
@RiksGewijs: Dat kleurrijke is wel vaak kenmerkend voor deze werkjes, hè? Dank je wel.
@RiksGewijs: Dat kleurrijke is wel vaak kenmerkend voor deze werkjes, hè? Dank je wel.
Ook hier al even geleden maar wát een kunst weer....
Heerlijk om te zien deze savanne.
Mooie dieptewerking door de lichte achtergrond.
De humor is ook niet ver weg ..
Zalig gewoon om dit soort talent te zien
Heerlijk om te zien deze savanne.
Mooie dieptewerking door de lichte achtergrond.
De humor is ook niet ver weg ..
Zalig gewoon om dit soort talent te zien
- RiksGewijs
Weer een stukje verder zie ik. Maarrrr. Ehhhh waar is dat kleine aapje gebleven. Was juist benieuwd hoe dit ging worden. Omdat hij aan een soort schommel leek te hangen.
@Eric61: Heel erg bedankt voor de vriendelijke ondersteuning, Eric!
@RiksGewijs: Dat aapje is in de ideeënreeks gesneuveld, Rik. Er komt daar nog wel een dier het beeld in lopen of vliegen.
@RiksGewijs: Dat aapje is in de ideeënreeks gesneuveld, Rik. Er komt daar nog wel een dier het beeld in lopen of vliegen.
- RiksGewijs
Ben erg benieuwd wat voor dier daar weer voor terug komt. Word wel weer erg mooi. Een tekening waar veel in te ontdekken is. Waarin je steeds meer dingen ziet. Vind ik altijd erg mooi.
Die vogel is zeer gaaf gemaakt. Ik zeg niets meer aan doen. Die blik maakt het helemaal.
Die vogel is zeer gaaf gemaakt. Ik zeg niets meer aan doen. Die blik maakt het helemaal.
Dank je wel, Rik. Die vogel tekende ik om te gebruiken in 'jungle friends', wat ik ook gedaan heb, maar omdat de vogel daar sterk geblurd opstaat, heb ik 'm een eige podium gegeven. Dat geldt ook voor de olifant hieronder:
'Jungle vrienden' is af. Leuk om aan een wat complexer werk te werken. Wat twijfel of het niet te druk is geworden, maar dat past dan weer wel in het idee.