Willen van oranje
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
-
Willen van oranje
Bij de lessen portret naar levend model, was er dit keer iemand verkleed als willen van oranje. Erg leuk en leerzaam. Dit was mijn resultaat. Acryl op papier. - Na afloop heeft het model mijn schilderij uitgekozen om mee te nemen.
- RiksGewijs
Re: Willen van oranje
Erg mooi gedaan. De belichting is erg mooi gedaan. En dat dit schilderij door hem zelf is meegenomen, moet toch wel een leuke bijkomstigheid zijn.
Mooi en wellicht treffend portret.
Prachtig met het achterop invallend licht.
Knap werk!
Prachtig met het achterop invallend licht.
Knap werk!
Mooi werk, alleen deze man heeft een veel bravere uitstraling dan het "origineel".
Dat hing na aanschaf op de utrechtse rommelmarkt een tijdlang op mijn kamer
en werd overgenomen door iemand die de politiek in ging.
Vastberadenheid en onverzettelijkheid dropen daar van af of had de kunstenaar dat erin gelegd?
gr jed
https://www.google.com/search?q=willem+ ... sid=mosaic
Dat hing na aanschaf op de utrechtse rommelmarkt een tijdlang op mijn kamer
en werd overgenomen door iemand die de politiek in ging.
Vastberadenheid en onverzettelijkheid dropen daar van af of had de kunstenaar dat erin gelegd?
gr jed
https://www.google.com/search?q=willem+ ... sid=mosaic
Mooi werk, vakkundig opgezet en uitgewerkt. Het moest vrij snel, neem ik aan.... Toch veel details, maar zonder te detailleren. Knap werk!
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Mooi werk, en dus in maar 1 sessie geschilderd? Knap werk. Als ik iets móét aangeven als verbeterpunt, is het de lijntjes/rimpels bij het oog, die misschien iets sterk zijn aangezet. Maar erg mooi, idd mooie suggestie van detail. Vond je het niet lastig om hem meteen af te staan? Al was het dan Willem van Oranje?
knap gedaan zo snel een mooi portret neerzetten!
Kunst is overal. Zij wordt den mensch als het ware door de vogels op de jas geworpen: H.N. Werkman