Uri geller
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
lordluud2 schreef:Wat was er dan met dat zwaard? Hoor er van alles over maareh.. Is die kerel ooke cht gewond geraakt?
nou als publiek zijnde was het enigszins eng...
eerst gaat dat mes een paar keer als een mes door boter zo een paar keer slice door een pak komkommers, dan komt die brard en die slaat met datzelfde zwaard waarmee even daarvoor een paar keer een pak komkommers doorkliefd wordt zo ff mis op die gast z'n borst.... en die engerd bleef *onder luid gegil van alle kanten, zowel zaal als crew* doodstil liggen... kwam later ook met een pleister op ...
dat was trouwens de enige act die we niet konden verklaren
dat messcherpe zwaard dat zo soepel dat alles heen sneed dat niet die kerel zo enorm verwond had... misschien op z'n ribben gestuit? maar ik kan jullie verzekeren dat dat zwaard niet gewisseld is en dat die brard net zo hard hakte als tijdens de oefeningen... enige onverklaarbare en enge....denk maar eens in dat jullie live iemand gesliced zien worden ieks....
maar die stijve poot van ramana... liep prinsheerlijk met stijve poot dat hele podium(met oprit voor ambulance) af.. stap hink stap hink... zo duidelijk...heb de opname nog niet gezien dus weet niet hoe dat thuis zichtbaar was....
-----------------------------------------------------------------------------------------
Voor meer tekeningen/schilderijen:
Website: www.Skarbog.com
Facebook: Skarbog Portrait & Fantasy Art
DeviantART: Skarbog
Voor meer tekeningen/schilderijen:
Website: www.Skarbog.com
Facebook: Skarbog Portrait & Fantasy Art
DeviantART: Skarbog
Ik heb de show niet gezien maar mijn zoon die dit weekend in Nijmegen was bij zijn vriendin vertelde gisteravond toen ik hem ophaalde van het station dat hij met zijn vinger de seconde wijzer van zijn horloge stil heeft gezet en toen hij zijn vinger weer weghaalde begon die weer te lopen. .
Ik moest er wel om lachen en zei : jongen, je bent een mentalist !
Dat zal wel met statisch electriciteit te maken hebben denk ik want het lukt alleen met een heel klein dun wijzertje zoals de seconde wijzer
Ik moest er wel om lachen en zei : jongen, je bent een mentalist !
Dat zal wel met statisch electriciteit te maken hebben denk ik want het lukt alleen met een heel klein dun wijzertje zoals de seconde wijzer
-
Eev schreef:Ik geloof niet dat Uri werkelijk een gave heeft, en ik interesseer me ook in dingen als telekinese..
maar ik heb nog nooit iemand gezien die het écht kan. Tis altijd fake :S
Ik heb het wel echt gezien, mijn moeder deed dat namelijk bij een van onze eigen stevige lepels naar aanleiding van een instructie van Uri Geller op tv. Ik heb ook een hekel aan de show er om heen, daarom ben ik na 1,5 show afgehaakt, maar ik geloof wel dat dat in ieder geval kan Maarja, dat zeggen wel meer mensen natuurlijk
Re:
heb je toevallig nog beeldmateriaal van deze tv-show?HansvanHalteren schreef: ↑zo mar 02, 2008 7:17 pm Ik ben zelf iemand van de wetenschappelijke insteek. En geloof me, als Uri Geller echt is, dan had de wetenschap er bol over gestaan. Uri Geller, is, net als David Copperfield en Hans Klok niet meer (maar zeker niet minder) dan een illusionist die speelt met de fantasie en de illusie.
Groet Dennis
Re:
Heb je toevallig nog de opname van de tv-show?Josje Pieterse schreef: ↑zo mar 02, 2008 1:11 pm tja wat zal ik ervan zeggen? Persoonlijk interesseert mij wel deze spirituele zaken, magnetisme etc. En dat Uri Geller wel wat heeft geloof ik ook, ik dacht zelfs dat hij ook een tijdje bezig is geweest met het "positieve denken" waar ikzelf een liefhebber van ben. Dat in dit programma een boel trucage zit was mij ook wel duidelijk. Maar waar ik me eigenlijk vreselijk aan zit te ergeren is de reclame er tussendoor en het opdrijven van de spanning. Ik heb dus 2 uitzendingen gezien waarvan ik er maar een heb opgenomen om zo door te reclame heen te zappen. Nu kijk ik er al helemaal niet meer na zo stoor ik me eraan. Een tijd geleden was op Nederland 3 "het zesde zintuig" dat ik best wel boeiend en ook lachwekkend vond toen was het nog aardig om naar te kijken zonder die reclame. Helaas zit dit programma nu op rtl4 met hetzelfde patroon als Uri Geller van mij hoeft dat dus niet.