Achtergrondinformatie. In het kort: Ik heb mij op dit forum geregistreerd omdat mijn moeder tekende/schilderde, zij is overleden, en ik zoek nu een nieuw huis voor een aantal van haar kunstenaarsbenodigdheden/materialen/boeken. Waarbij het me er vooral om gaat dat het goed terecht komt, iemand er blij mee is en mooie dingen mee maakt. Gaandeweg stap voor stap kan ik dan haar voormalig atelier (kamer) omvormen naar een hobbyruimte voor mijzelf. Mijn hobby's zijn meer technisch. Op een elektronicaforum waar ik actief ben heeft wel eens een erfenis aan componenten en apparatuur via het forum een nieuw huis gevonden, zodoende dat ik een schilder/kunst forum zocht.
Op een eigen pagina van mijn website heb ik een lijstje gemaakt met welke kunstenaarsbenodigdheden en boeken een nieuw huis zoeken.
De lijst veranderd naar mate ik de spullen uitzoek.
Maar bijvoorbeeld voor deze (en andere) olieverf zoek ik iemand die daar graag wat moois mee wil schilderen:
Of, heel wat anders: voor deze schetsezel (Op zithoogte of voor kinderen, zie de duimstok die ernaast staat, die is 1 m lang) zoek ik een nieuw huis:
De rol papier erbij is houthoudend / niet zo'n hoge kwaliteit (het verkleurd). Maar leuk voor snelle schetsen / eerste kladjes.
Dit als voorbeelden. De hele lijst is via spullen.eluke.nl te vinden (en wordt dus af en toe aangevuld of aangepast). Ik bevind mij in Leiden.
Contact met mij opnemen kan via mail, via PB, via dit topic of via een comment op mijn site.
Aangeboden: Diverse kunstenaarsbenodigdheden en boeken
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia