Het gaat de kop van een wandelstok worden, Rik. En om daar nou in te gaan roeren...... Haar kleding gaat nog een laag krijgen en dan neem ik die wandelstok ook mee.
Dank je wel, ook al voor het enthousiaste meedenken.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Ha Coen, ja ik bedoelde inderdaad in de lijst. Ik wacht geduldig af! En ik zie nu pas dat de panelen met de leeftijd donkerder worden, ook weer zo'n leuk detail!
@ RiksGewijs: Dat idee ( activiteit buiten de lijst) moet maar in een ander werk gebruikt worden, Rik!
@ Onion: Daar (het wit) gaat dus nog aan gewerkt worden, maar voorlopig heb ik de handen vol aan Inktober. De panelen kleuren van links naar rechts, maar niet perse met de leeftijden mee, Onion.
Ah, de rechtse meneer wordt ingevuld, links blijft het effect van een schijnwerper op de linkerkant gehandhaafd.
Het vrouw-portret op het shirt van de rechtse meneer doet vrezen, dat hij weduwnaar is en een afbeelding van z'n echtgenote op zijn borst draagt. Zo kan het gaan natuurlijk. We gaan zien of het zo bedoeld is. gr. jed
Geen andere woorden dan vol lof hiervoor. Dat licht effect als het ware maakt het interessant. Ben erg benieuwd naar de rest. En zoals hiervoor beschreven. Leuk idee op het shirt van de meest rechtse man. Die smile van het kind, onvergetelijk. Blijf je volgen.
@unikap: Het vrouwenportret wordt een meisje dat voor de man aan de rechterkant staat, Jan Eric.
@Eric61: Heb ik toch nog de undo-toets gevonden, zoals zal blijken uit de volgende update, Eric!
Waarom ik eerst een schets maak, om er vervolgens steeds van af te wijken, weet ik ook niet.
@RiksGewijs: Dank voor dat volgen, Rik, al hoop ik dat je nog niet in slaap gevallen bent, gezien de tijd die er al overheen gegaan is.
De ogen van mevrouw zullen nog in (hopelijk) volle glorie terugkeren. Voetje voor voetje kom ik verder, al betekent dat ook dat ik soms stapjes terugzet.
Mevrouw is helaas haar ogen eventjes kwijt. Waren best leuk vond ik. De linkse meneer heeft een prikkeldraadblouse gekregen. Het gaat rustig; kan ook niet anders want met lage temperaturen droogt je werk langzaam. Al met al houdt dat de spanning er nog even in. blijft leuk om te volgen. gr jed
Leuke update weer. Mooi werk in de blouse. Leuk dat van links naar recht de lach steeds meer verdwijnt. Ik krijg van meneer rechts een beetje een doorgeslagen dominee-vibe. Ik probeer aanwijzingen uit de lijst te halen om te zien waar het heen gaat, maar ik zie alleen dat de sfeer in het portret ook gereflecteerd wordt door de lijst. Ben alweer benieuwd naar de volgende...
Ik ben nog niet in slaap gevallen hoor. Mooi werk heeft tijd nodig. Voor ons is het allemaal hobby. Dus maakt het niet uit hoe lang we er over doen. 3 weken over een tekening is natuurlijk ook lang. Ik volg nog steeds met grote interesse.
Wat was er mis met die ogen? Ik vond ze er toch wel goed uit zien.