Hallo allemaal
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Hallo allemaal
Marianne is mijn naam en sinds kort helemaal in de ban van pastelpotloden, heel lang niet getekend, vroeger alleen zwart wit. Owja ben net 62 geworden en begonnen weer met tekenen. Eerst dacht ik dat aquarel het voor mij was maar toen ik eenmaal pastelpotloden ontdekte en pastel mat was ik en ben ik dolenthousiast. Al enige dingen gemaakt ook die niet helemaal goed zijn en met een perfectionisme van 200% ben ik veel en veel te streng voor mezelf.
Ik vond dit forum keek even rond en dacht Yessssss
Tekenen doet me heel goed zeker gezien mijn ptss en borderline geeft het heel veel rust.
Ik vond dit forum keek even rond en dacht Yessssss
Tekenen doet me heel goed zeker gezien mijn ptss en borderline geeft het heel veel rust.
Re: Hallo allemaal
Van harte welkom Marianne.
Laat gerust je werken zien en ben alvast razend benieuwd - ik overweeg om dat ook eens te proberen met pastel e.d.
Succes!
Laat gerust je werken zien en ben alvast razend benieuwd - ik overweeg om dat ook eens te proberen met pastel e.d.
Succes!
Dankjewel Eric
- RiksGewijs
Van harte welkom hier. En plaats eens wat van uw werk wat u nu gemaakt heeft. Ben namelijk wel benieuwd.
Van harte welkom op het forum. Je bericht maakt nieuwsgierig, dus kom maar op met de resultaten.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Dankjewel allemaal het laten zien vindt ik mega eng hoor. Was ook beetje stil maar ben met iets heel moeilijks bezig, tekening van vos en t wil maar niet lukken. Ik heb nogal moeite met de ondergrondkleuren. Maar al doende leert men.
- RiksGewijs
Ik ben ook maar net begonnen. Kijk maar eens bij mijn schetsboek op dit forum. Tekenen is heel moeilijk. Maar door te doen leert men. En doe het te laten zien kunnen mensen tips geven. Dus wees niet bang en post je vooruitgang maar.