18+ Vroeg thuis
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
18+ Vroeg thuis
Ik vond een tekening die ik een paar jaren geleden maakte, maar welke nog niet af was. Vandaag legde ik er de laatste hand aan.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Re: 18+ Vroeg thuis
Ja, wel duidelijk, dat je toen nog wat jonger was. . .
Maar geeft niet; gaat vanzelf over.
Je hebt vermoedelijk de rode laarsjes groen gemaakt.
Betekenis van dat rood-wit-blauwe potje dat zo akelig balanceert op de rand van de was tafel houdt me nog bezig.
Heel decent werkje overigens, ga zo door jongen. . .
gr jed
Maar geeft niet; gaat vanzelf over.
Je hebt vermoedelijk de rode laarsjes groen gemaakt.
Betekenis van dat rood-wit-blauwe potje dat zo akelig balanceert op de rand van de was tafel houdt me nog bezig.
Heel decent werkje overigens, ga zo door jongen. . .
gr jed
- RiksGewijs
Ook weer een leuke schets. Geeft toch weer een glimlach. Die smile van de jongen. Geweldig. En over dat potje? Nederlandse kleuren? Iets met voetbal?
Enne... Stopje naast de afvoer? En toch water er in. Toch ook weer magisch...
Enne... Stopje naast de afvoer? En toch water er in. Toch ook weer magisch...
@unikap: Haha.... je maakt er weer een mooie karakterschets van! Ik moet op mijn beurt weer even denken over je opmerking van de rode/groene laarsjes (ik vond ze zelf geel). Dat ik gewoon doorga, hoop ik onder dit bericht te bewijzen.
Het potje op de badrand heeft wat mij betreft geen betekenis.
@RiksGewijs: Je hebt gelijk: er staat water in het bad! Was nooit de bedoeling van de tekenaar, maar toch.....
Ik ben zelf ook heel blij met die uitdrukking op zijn gezicht, ook al maakte ik de tekening ongeveer 2 a 3 jaren geleden.
Dank jullie wel!
Het potje op de badrand heeft wat mij betreft geen betekenis.
@RiksGewijs: Je hebt gelijk: er staat water in het bad! Was nooit de bedoeling van de tekenaar, maar toch.....
Ik ben zelf ook heel blij met die uitdrukking op zijn gezicht, ook al maakte ik de tekening ongeveer 2 a 3 jaren geleden.
Dank jullie wel!
Nog een oude tekening afgemaakt, die wel past bij de eerste. Voer voor psychologen:
De jonge vrouw is deels nagetekend. Oorspronkelijk droeg ze een oranje shirt en een grijze legging, had ze geen zweepje en waren haar rechterarm en been anders gepositioneerd.Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
En nog maar een ondeugende tekening. Deze vond ik vandaag ook onaf en heb 'm dus afgemaakt.
Tegenwoordig 'alledaagse kost'... ... al heeft dat dan weer niks met jouw tekenkunsten te maken.
Talent had en heb je te over en de lachende zon ondervinden we eindelijk eens in levende lijve
Talent had en heb je te over en de lachende zon ondervinden we eindelijk eens in levende lijve
Ja, lachend, maar het lachen van de zon is overtuigender dan van het dametje dat iets heeft van lachen om niet te janken.
Keeping up the appearance of being happy. Knap werk! gr jed
Keeping up the appearance of being happy. Knap werk! gr jed
- RiksGewijs
Zou zo maar een postcard kunnen zijn. Een beetje humor.
ziet er wel weer heel goed uit.
ziet er wel weer heel goed uit.
@Eric61: Zo'n 18+ filter heeft maar een beperkt bereik, hè? Om te schokken moet er ook wat meer uit de kast gehaald worden. Gelukkig was dat het doel niet. Dank je, Eric!
@unikap: Over die lach heb je zeker gelijk en om eerlijk te zijn, was dat niet mijn intentie. Aanvankelijk was die lach ook beter, maar ik heb er wat te lang aan doorgewerkt, denk ik. Dank je wel, Jan Eric!
@RiksGewijs: Dat ansichtkaartgevoel op die laatste was dan weer wel intentioneel! Dank je wel, Rik!
@unikap: Over die lach heb je zeker gelijk en om eerlijk te zijn, was dat niet mijn intentie. Aanvankelijk was die lach ook beter, maar ik heb er wat te lang aan doorgewerkt, denk ik. Dank je wel, Jan Eric!
@RiksGewijs: Dat ansichtkaartgevoel op die laatste was dan weer wel intentioneel! Dank je wel, Rik!