w.i.p. Het familieportret
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: w.i.p. Het familieportret
Het gezicht is nog niet helemaal af, maar je legt de vinger wel op de wonde plek. Ik ga er nog mee aan de slag. Dank je wel.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Door het heel kleine beetje 'ervaring' met olieverf kan ik alleen nog maar meer bewondering hebben voor de vorderingen.
Mooi !
Mooi !
Ah....heel aardig van je. Dank je, Eric!
- RiksGewijs
Wow, dat gaat snel ineens. Mooie uitdrukkingen. Leuk hoe die linker vrouw de hand op het hoofd heeft en het haar vast houd. Ben erg benieuwd naar het vervolg.
Ook bij nadere afwerking invulling en zo blijft het beantwoorden aan de verwachtingen.
Is bezig een topstuk te worden. Ga zo door! gr jed
Is bezig een topstuk te worden. Ga zo door! gr jed
@RiksGewijs: Er gaat iets mis, Rik. De vrouw links heeft één zichtbare hand en die rust op haar eigen arm. Ik hoop dat als ik het haar van de jongen heb uitgewerkt, er geen verwarring meer zal zijn daarover (de verf was te nat om daar direct aan te werken). Fijn toch om te weten, dat dat beter zal moeten, dank je wel!
@unikap: Nu ontstaat er bij mij wat verwarring: in m'n schetsboek stuurde je me nog op vakantie, maar in dit topic moet ik verder gaan met schilderen!?!
Maar ik ben natuurlijk erg blij met je reactie: ik ga proberen je warme woorden waar te maken.
@unikap: Nu ontstaat er bij mij wat verwarring: in m'n schetsboek stuurde je me nog op vakantie, maar in dit topic moet ik verder gaan met schilderen!?!
Maar ik ben natuurlijk erg blij met je reactie: ik ga proberen je warme woorden waar te maken.
- RiksGewijs
He, he, he. Ik vond het juist wel een leuk detail. Ik speur uw tekening/schilderijen altijd af naar verborgen detail zeg maar. Erg leuk om te zien. Ik volg ook met grote interesse.
Ik had de indruk dat het de jongen is die zijn hand op de schouder legt. Zo zie je maar hoe verschillend een indruk kan zijn...
Mooie vordering Coen.
Hier even 'windstilte' in tekenen en/of schilderen... Komkommertijd zeg maar...
Mooie vordering Coen.
Hier even 'windstilte' in tekenen en/of schilderen... Komkommertijd zeg maar...
O, maar dat klopt weer wel, Eric. De jongen legt zijn hand op de schouder van de oude vrouw.
Even bijtanken en dan weer met nieuw elan aan het 'werk', Eric?
Even bijtanken en dan weer met nieuw elan aan het 'werk', Eric?
Vnl. veel bezigheden in moestuin en tuinonderhoud.
En muziek blijft ook z'n deel opeisen
En muziek blijft ook z'n deel opeisen
Het is weer een echte Coen, met zóveel detail en kleine spitsvondigheden! Ben benieuwd of je inmddels al weer wat verder bent met deze. De ironische rechter wenkbrauw is ook leuk. Ben benieuwd ook wat er met het lichtere paneel gaat gebeuren links. Klopt het dat je redelijk wat wit bijmengt? Dat vergrijst een beetje vind ik, maar misschien ligt het aan de foto.
@Eric61:
@Onion: Dank je wel!
Bedoel je het wit in het houtsnijwerk? Dat is veel te opvallend. Het is de bedoeling dat ik daar nog aan ga werken, maar zo is er nog veel te doen. Naar mijn gevoel is er nog nauwelijks een deel af.
@Onion: Dank je wel!
Bedoel je het wit in het houtsnijwerk? Dat is veel te opvallend. Het is de bedoeling dat ik daar nog aan ga werken, maar zo is er nog veel te doen. Naar mijn gevoel is er nog nauwelijks een deel af.
In twee sessies gewerkt aan oma en opa.
- RiksGewijs
Dit word echt weer een mooie. Wat een leuk detail zou zijn is het glas onder de vingers van oma... Helaas te laat, maar ze zou met haar vingers in het glas of kop kunnen roeren. Ik houd wel van dit soort kleine details...