Hallo, mijn naam is Ton. Ik ben bezig om een nieuw product op de markt te brengen.
Dit zijn verdikkingsvezels. Het zijn hele kleine HDPE vezels, die makkelijk te mengen zijn met acryl- en olieverf.
Ze geven een speciale structuur en reliëf aan de verfstreek, of opgebrachte verf met een paletmes.
Ik ben op zoek naar een een paar forumleden die de vezels willen testen.
Je ontvangt een zakje met vezels om eens te kijken welke effecten je er mee kunt bereiken.
In ruil wil ik een eerlijk antwoord op enkele vragen die ik je dan later stel, en foto's van je testwerk.
Ik denk namelijk dat deze vezels een goede aanvulling/toevoeging zijn op de verdikkingsmiddelen die nu te koop zijn.
Ik hoor graag van je!
Gevraagd: schilders om nieuw product te testen
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: Gevraagd: schilders om nieuw product te testen
Hallo, dat klinkt erg leuk. Ik ben op het moment bezig met grote abstracte schilderijen.met als onderlaag acryl,
Daaroverheen werk ik dan met olieverf. Op hout of doek.
Groeten,Rana
Daaroverheen werk ik dan met olieverf. Op hout of doek.
Groeten,Rana
Re: Gevraagd: schilders om nieuw product te testen
Hallo, dat klinkt erg leuk. Ik ben op het moment bezig met grote abstracte schilderijen.met als onderlaag acryl,
Daaroverheen werk ik dan met olieverf. Op hout of doek. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe middelen om structuur in mijn werk aan te brengen.
Groeten,Rana
Daaroverheen werk ik dan met olieverf. Op hout of doek. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe middelen om structuur in mijn werk aan te brengen.
Groeten,Rana