MarkS Boetseer werken
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
MarkS Boetseer werken
Van Deco klei van action, heb ik laatst een mannetje gemaakt ( dit had ik al eens eerder een paar keer gedaan maar hier nooit gepost) De basis eerst met ijzerdraad opgezet en aan elkaar gesoldeerd. De schoenen van het mannetje met 10 sec. lijm vast gemaakt aan het houten tableautje. Als het geheel goed is lucht gedroogd hoop ik het te schilderen.
Re: MarkS Boetseer werken
Je lijkt wel van alle markten thuis.
Prima gedaan naar mijn gevoel.
Gr., Eric
Prima gedaan naar mijn gevoel.
Gr., Eric
Nog een wit sjaaltje met rode bollen rond z'n nek en 't is een heus 'Vlaamse boertje' en dat bedoel ik dan in de positieve zin... 
Leuk 'startertje' die naar meer vraagt...
Leuk 'startertje' die naar meer vraagt...
Dank voor je tip! Misschien krijg jij er ook wel zin in. De klei droogt aan de lucht. Dus neerzetten en uit laten harden. Geen oven gedoe dus. Ik hoop er zeker nog meer van te maken!
Hier weer eens een wat volwassen ' bronzen' beeld(en).
Gemaakt van Deco klei die aan de lucht droogt en daarna gelakt met zwarte acryl verf. Je kunt je fantasie de vrije loop laten over de interactie / verhouding tussen die twee...
Gemaakt van Deco klei die aan de lucht droogt en daarna gelakt met zwarte acryl verf. Je kunt je fantasie de vrije loop laten over de interactie / verhouding tussen die twee...
Heel mooi beeld!
Je zou het zowaar.kunnen laten bronzeren zodat het helemaal 'echt' lijkt...
Knap gedaan!
Je zou het zowaar.kunnen laten bronzeren zodat het helemaal 'echt' lijkt...
Knap gedaan!