Hallo allemaal, graag toon ik jullie een van mijn middelgrote schilderijen.
Mijn werk is een mix van abstracte stijlen, variërend van strakke lijnen en organische vormen.
Het schilderij heeft de afmetingen: 120cm x 80cm.
Uitgevoerd in olieverf.
Titel: Beleving.
De zijkanten van het schilderij hebben de dikte van 42mm, en zijn meegeschilderd.
Olieverf schilderij modern abstract 120cmx80cm
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
-
- Contacteer:
- Silverwrit
Re: Olieverf schilderij modern abstract 120cmx80cm
Wauw, knap hoe het zulke herkenbare texturen zijn. Mijn oog wil er echt bestaande spullen in herkennen, maar dat lukt steeds net niet. Met mooist vind ik de suggestie van papier, gevouwen, verknipt?
-
Re: Olieverf schilderij modern abstract 120cmx80cm
Wauw dit is een fantastisch schilderij, mooi strak, super mooie achtergrond waardoor de blik direkt naar het centum wordt getrokken. Waar in mijn ogen er heel veel gebeurd. Een plezier om naar te kijken.
Heb alleen een vraag, ik weet heel weinig van abstracte schilderkunst af.
Kan het kloppen dat bij een abstract werk iedereen wat anders ziet en herkent?
In de gele partij zie ik snavels van vogels die het hoogste woord voeren.
In de rode partij zie ik een vrolijke klaas die zich uitermate amuseert om de vogels.
In de witte partij zie ik een geslepen politicus die zijn mening nog voor zich houdt.
In ieder geval is het voor mij het eerste abstracte werk dat ik heel erg mooi vindt en waardeer. Dank u voor het delen. Ga vanaf nu met geopende ogen naar abstracte werken kijken.
Heb alleen een vraag, ik weet heel weinig van abstracte schilderkunst af.
Kan het kloppen dat bij een abstract werk iedereen wat anders ziet en herkent?
In de gele partij zie ik snavels van vogels die het hoogste woord voeren.
In de rode partij zie ik een vrolijke klaas die zich uitermate amuseert om de vogels.
In de witte partij zie ik een geslepen politicus die zijn mening nog voor zich houdt.
In ieder geval is het voor mij het eerste abstracte werk dat ik heel erg mooi vindt en waardeer. Dank u voor het delen. Ga vanaf nu met geopende ogen naar abstracte werken kijken.