Ik werk met potlood (schets) Pilot en Letraset fineliners (outlines) en ik kleur in met of inktense (derwent) nat of Marvy le Plume II watermarkers voor een eerste wassing waarna ik de schaduwen aanbreng met coloursofts (derwent)
Het papier voor deze mixed media heb ik nog niet gevonden helaas.
Ik werk prettig op glad papier (hot pressed) doordat de penlijnen niet gaan uitlopen (ik moet mijn werk namelijk inscannen) Maar op Fabriano Disegno wat heerlijk glad is, krijg ik mijn penlijnen niet droog, en worden mijn wassingen gemengd met inkt

Fabriano Accademia 240grms is te grof, en zuigt het water gelijk op waardoor je de vezels te duidelijk ziet. Ook gaan penlijnen uitlopen.
Fabriano Accademia 200 grm heeft ook vezels.
Daler & Rowney werkt zo-zo maar ben er niet weg van, ook is het niet wit maar getint.
Ik heb gehoord van Winsor & Newton Medium Cartridge van 220 grm, maar dat was van iemand uit de UK en hier is het niet te krijgen, of dan kom je op Cotman maar weet niet of dat glad is en of dat hetzelfde is.

Ben al maanden op zoek naar HET papier, en heb er al genoeg €'s tegenaan gegooid, en wordt er een beetje moe van.
Dus als iemand me de goede richting op kan sturen?

Alvast heel erg bedankt!