Ik heb een vraag naar de houdbaarheid van aquarelverf. Napjes en tubes, beiden al in gebruik/geopend.
Artist kwaliteit.
Gezien ik niet zo veel werk met aquarelverf en in het bezit ben van beiden, was ik hier wel naar benieuwd hoe lang ik deze nog kan gebruiken.
Wat zijn jullie ervaringen hierin..............
Houdbaarheid aquarelverf
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
- Maria_Anne
- Contacteer:
Re: Houdbaarheid aquarelverf
De tubes zijn jaren houdbaar. Ik weet niet meer wanneer ik ze heb aangeschaft, en werk er nog steeds graag mee. Napjes geen ervaring mee
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip
-
- Contacteer:
Geen idee hoe lang ze goed blijven. Ik had hier verf al meer dan tien jaar liggen en de meeste is nog prima bruikbaar. Enkele kleuren zijn verdroogd.Voornamelijk de aardetinten trouwens.
Eeuwig houdbaar zal wel niet,maar ook de -tig jaren geleden aangeschafte aquarelverf hier is nog steeds bruikbaar.Angie2 schreef:Ik heb een vraag naar de houdbaarheid van aquarelverf. Napjes en tubes, beiden al in gebruik/geopend.
Artist kwaliteit.
Gezien ik niet zo veel werk met aquarelverf en in het bezit ben van beiden, was ik hier wel naar benieuwd hoe lang ik deze nog kan gebruiken.
Wat zijn jullie ervaringen hierin..............
Bedankt voor jullie antwoorden.
Fijn te weten dat ze inderdaad langer houdbaar zijn.
Fijn te weten dat ze inderdaad langer houdbaar zijn.
Angie en zeker aan Antoni ... aquareltubes en blokjes zijn onbeperkt houdbaar ...