w.i.p. S.O.S. communicatie

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

mrsgray

Re: w.i.p. S.O.S. communicatie

Bericht door mrsgray »

Boeiend werkje. Je kan er blijven naar kijken en op zoek gaan naar leuke details...

RichardsArt

Bericht door RichardsArt »

Hallo Coen,

Zoals je al misschien gelezen, terug van weg geweest ziekte, moet ik weer even overal gaan kijken wat ik gemist hebt.

Maar wat leuk en prachtige bevordering van jouw uitbeelding van communicatie en uitingen van gedachten.

Ik zie wel wat herkennings situaties, maar je moet bepaalde dingen begrijpen om ergen wat in te zien. Maar dat maakt het juist interessant en je blijft er naar kijken naar de leuke details. Jouw stijl blijft herkenbaar. Dat is jouw "handtekening" herkenning van jouw prachtige illusie beelden. Erg leuk te volgen dit.

Groeten, Richard

Coen

Bericht door Coen »

@mrsgray: Dank je wel.
@Richardsart: Ik hoop dat je genezen bent en je weer als vanouds functioneert. Leuk dat je weer even hebt gekeken, hier, en de moeite neemt te vertellen wat je ervan vindt. Fijn dat je m'n werk interessant noemt.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!

RichardsArt

Hallo Coen,
Dankje, nog een lange weg te gaan, maar word steeds beter. Jazeker, graag gedaan, altijd leuk om even te kijken en bewondering. Ja ik vind het altijd interessant inderdaad.

Coen

Bericht door Coen »

In ieder geval kun je, wat je gezondheid betreft, dus vooruit kijken. Ik hoop dat het herstel doorzet.

RichardsArt

Jazeker, dankje Coen. Dat zal zeker lukken :thumbs:

Coen

Bericht door Coen »

:thumbs:

Onion

Bericht door Onion »

Heel erg leuk en interessant werk. Kun je erg lang naar kijken. Wellicht had je het al ergens toegelicht, maar ik kon het niet vinden: De communicatie snap ik helemaal. Maar waar komt de SOS vandaan? Anders dan dat morse natuurlijk ook een vorm van communicatie is... hmmm. Verder heel erg herkenbaar als een Coen. En ook het grijswaarden vs kleur effect vind ik geslaagd. Dat is dan overigens iets dat ik niet eerder van je heb gezien. Ben je er nog mee verder gegaan? Mooi!

Plaats reactie