Cliffs of Moher (A song for Ireland)

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia, Mariska

Plaats reactie
Onion

Cliffs of Moher (A song for Ireland)

Bericht door Onion » za dec 21, 2019 11:01 pm

Acryl, 80x80cm. Zit in de afronding. Als er nog tips of suggesties zijn houd ik me aanbevolen.
Afbeelding

Onion

Re: Cliffs of Moher (A song for Ireland)

Bericht door Onion » vr dec 27, 2019 3:19 pm

Kleine update. Nu ook ondertekend, maar dat betekent niet per sé dat ik er niets meer aan ga veranderen.
Afbeelding

Maria_Anne
Contacteer:

Bericht door Maria_Anne » zo dec 29, 2019 11:17 am

Mooie kleuren, zoals ik van je gewend ben.
Ik kijk een beetje gek naar het water, de structuur is alleen zichtbaar aan de randen van de cliffs. Meestal zie je ook een naar de achtergrond toe vager wordende ripples? Ik denk dat dat de kijker wat meer helpt kijken naar het perspectief en het geheel.
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Coen

Bericht door Coen » ma dec 30, 2019 4:28 pm

Mooi hoe lucht en water in elkaar overgaan. Aan de linkerkant van de rotsen verkrijg je al veel diepte door het 'schampende' licht. De rode kleur op de achterste klif kan ik niet goed verklaren. Er lijkt geen lichtbron voor te zijn.
Ik zou nog werk maken van die kliffen. Het komt nu nog over als een grote massa. Door bijv. op de voorgrond donkere kleuren en naar achteren toe steeds lichtere te gebruiken, zou je dit kunnen bewerkstelligen.
De Ierse sfeer is al duidelijk aanwezig.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!

Jis

Bericht door Jis » di dec 31, 2019 2:06 pm

Mooi Onion!

Mooie kleuren in de lucht. Water schilderen heb ik zelf nog niet gedaan maar eens met Maria_Anne, de zee die tegen de rotsen aan komt nog iets meer verfijnen/meer kleurgebruik?
Give the ones you love wings to fly, roots to come back and reasons to stay. - Dalai Lama
www.jiskahofland.exto.nl

Plaats reactie