If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the Register link to proceed.

Abstract experiment

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Onion

Abstract experiment

Berichtdoor Onion » Vr Nov 30, 2018 11:19 pm

Voor het eerst een volledig abstract schilderij gemaakt, waarbij ik niet van iets reëels ben uitgegaan, Het is een ware worsteling geworden. Ik heb het geschilderd tijdens mijn revalidatie van een dubbele knie vervangings operatie. Op de één of andere manier gaat het schilderij daar ook een beetje over. Het heeft al elke kleur en structuur gehad die je kunt bedenken, maar uiteindelijk is dit het resultaat. Ik ben begonnen met gel medium en grof zand waar ik later nog een keer hier en daar met alleen gel medium overheen ben gegaan. Verder is het acryl en 80x60cm.
Weet zelf niet helemaal wat ik ervan vind. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie mening. Alle commentaar is welkom.

Afbeelding

iwert86

Re: Abstract experiment

Berichtdoor iwert86 » Za Dec 01, 2018 2:02 pm

Ikzelf ben niet de aller grootste fan van abstract maar sommige vind ik wel mooi, waar mij het aan doet denken en hoe het er uitziet lijkt het wat op een pels van een afgestroopt dier, klinkt misschien vreemd maar ja das mijn gevoel. Bedoel de reactie wel in positieve zin

Onion

Berichtdoor Onion » Di Dec 04, 2018 10:03 am

Dank je voor je reactie Iwert! Wel wat moeilijk voor mij om je associatie positief te interpreteren :D , maar op een bepaalde manier snap ik wel waarom je dat zo ziet. Heb zelf iets meer de associatie met een landschap. Maar het is wat het is.

Luc65

Berichtdoor Luc65 » Wo Dec 05, 2018 10:00 am

Dat is wel veel een dubbele knievervanging. Het schilderij lijkt wel een beetje een metaalwerk, beetje metallic. Mooie structuur. In het echt is het natuurlijk veel mooier dan op de foto.

Terug naar “Schilderijen (olie/acryl)”