Modern abstract schilderij nr.2

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
plainsindians
Contacteer:

Modern abstract schilderij nr.2

Bericht door plainsindians »

Hallo allemaal, inverband met een komende expositie in het Medisch Centrum Hillegersberg te Rotterdam, waarbij ik 20 schilderijen mag tonen, heb ik ter aanvulling een klein schilderijtje van 60cm x 80cm gemaakt.
Het schilderijtje werd in warme tinten met olieverf geschilderd.
De zijkanten van 1,5cm zijn meegeschilderd.
De objecten zijn geabstraheerd.
Titel: Boeket.

Meer informatie omtrent de expositie zal ik jullie zo spoedig mogelijk doen toekomen.
Olieverf schilderij 60cm x 80cm Titel Boeket 50 plus.jpg
Olieverf schilderij 60cm x 80cm Titel Boeket 50 plus.jpg (32.75 KiB) 572 keer bekeken
Zie voor al mijn moderne abstracte schilderijen op website http://www.schilderij3d.nl.

Pluis1969
Contacteer:

Re: Modern abstract schilderij nr.2

Bericht door Pluis1969 »

Leuk dat je met je werk mag pronken in een ziekenhuis. Je mooie, vrolijke, warme kleuren zullen mensen vrolijk maken.
Titel boeket, grappig ik zat te scrollen en zag alleen het bovenste stukje nog maar en moest al aan een tulp denken tot de rest tevoorschijn kwam. (Ik kijk altijd eerst je schilderijen voor ik ga lezen :oops: ) Toen dacht ik nee toch niet of toch..... kreeg ook zo'n ingeving van stapelbekers. Mijn aandacht gaat wel naar de rechter beneden hoek vh schilderij. Waarom daar een grijzige hoek gemaakt?

plainsindians
Contacteer:

Re: Modern abstract schilderij nr.2

Bericht door plainsindians »

Hoi Pluis 1969, dank je voor de complimenten. Het vrolijk maken van de mensen ervaar ik op dit moment zeker. Eigenlijk vergeten zij in de wachtruimte heel eventjes waarvoor zij naar de arts moesten.
Bij het schilderen van de achtergrond kwam deze grijzige tint spontaan bij mij op. Eigenlijk moet je dit schilderijtje zien als een studieobject.
Ik wil het object gebruiken op een groter doek met de afmetingen van 150cm x 100cm.
Mocht er een koper voor dit schilderijtje komen, en de achtergrond niet naar tevredenheid zijn, dan is dit naar de wens van de toekomstige koper zeker aan te passen.
Het leuke van mijn schilderijen is dat de beschouwer zelf mag/kan bepalen wat hij/zij in de schilderijen ziet. De ervaring heb ik opgedaan dat bij een expositie de beschouwers allemaal anders op mijn schilderijen reageren. Gelukkig enorm positief.
Zie voor al mijn moderne abstracte schilderijen op website http://www.schilderij3d.nl.

Plaats reactie