Boot en maan

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
Onion

Boot en maan

Bericht door Onion »

Moest eigenlijk iets abstracts worden, maar toch maar weer de veiligere weg gekozen... Acryl 50x70cm 10 uur aan gewerkt.
Nog niet helemaal af, en alle commentaar is welkom. 2 foto's en de werkelijkheid zit er tussen in...
Afbeelding
Afbeelding

BlackScorpion

Re: Boot en maan

Bericht door BlackScorpion »

Mooi, ik vind het iets hebben :-)

Pluis1969
Contacteer:

Bericht door Pluis1969 »

Ik vind hem mooi! Ik zie alleen dat de horizon aan de linkerkant afloopt, misschien kan je daar nog naar kijken? In eerste instantie vond ik het jammer dat de maan niet strak rond is. Maar zat nog even naar maan foto's te kijken, maar ze zijn niet altijd zo mooi strak.

Odran

Bericht door Odran »

Wow!

Het zal vast gek klinken maar ik vind de niet-perfecte-ronding en de 'afloop' naar links in het geheel niet storend. Binnen mijn perspectief biedt het schilderij een romantisch beeld van een verre reis, een compositie die zelfs wat aan een sprookje doet denken ('ali baba en de veertig zeemeerminnen' :mrgreen: ).

Jis

Bericht door Jis »

Wat gaaf, de maan en boot vooral, heel mooi!
Give the ones you love wings to fly, roots to come back and reasons to stay. - Dalai Lama
www.jiskahofland.exto.nl

iwert86

Bericht door iwert86 »

Vindt deze ook zeer mooi geworden, stoort mij ook niet echt dat maan niet compleet rond is. Mooiste van dit vindt ik die boot op de achtergrond

Plaats reactie