Droom

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
Onion

Droom

Bericht door Onion »

Beetje raar schilderijtje misschien. 20x20cm acryl.
Vooral om structuur te oefenen, maar ik zet hem toch even hier neer. Weet nog niet of ik hem zo laat, maar suggesties zijn welkom...
Afbeelding

Stephan

Re: Droom

Bericht door Stephan »

Goh, fascinerend schilderij, Onion. Ik zie er een slapend figuur in. ...waarschijnlijk dromend inderdaad, vandaar de titel uiteraard. Knappe structuur en kleuren. Het schilderij komt mij over als ´in balans´. De donkerblauwe contour van het gezicht is wat hard ten opzichte van de achtergrond, maar hierdoor wordt het figuur wel herkenbaar (figuratief).
Al met al is het een schilderij wat aangenaam is om naar te kijken.

Odran

Bericht door Odran »

Het is zeker anders maar ik sluit me aan bij Stephan voor wat het kijkplezier betreft. Voor mij toont het iemand die zich te ruste heeft gelegd en zodoende een hard contrast vormt met de chaotische omgeving maar door omstandigheid en niet door een tegenstelling in kleur.

lalalala
Contacteer:

Bericht door lalalala »

Mooi hoor. Hij spreekt mij erg aan. Dit komt denk ik door de kleurkeuze en de structuur die erin zit. Goed geslaagd dus!
Neem eens een kijkje op mijn site!
Site: http://www.paulienwassink.nl

Onion

Bericht door Onion »

Dank jullie wel voor de mooie reacties! Ik heb inmiddels bedacht dat ik het idee wil uitwerken in een groter doek, 80x80cm. Wel verrassend, ik heb hier veel positieve reacties op gehad, ook van vrienden en bekenden, soms kun je toch niet helemaal voorspellen wat mensen aanspreekt en wat niet. Dus blijf ik toch maar doen wat ik zelf leuk vind, en natuurlijk hier ook om feedback vragen. :mrgreen:

Plaats reactie