Een verzoekje van dochterlief gemaakt...
Acrylverf op aquarelpapier (320gr) A4-formaat.
Gr., Eric
Vierluikje in 'acryl'
Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog
Re: Vierluikje in 'acryl'
Wat een leuk(e) werkje(s) 'k Zou ze hier zo uithangen.
Mooi gedaan.
Als er iets kan opgemerkt worden, zijn het de kadertjes die een benauwend gevoel geven. Alsof de werken erg verknipt werden om te passen in de kadertjes....
Mooi gedaan.
Als er iets kan opgemerkt worden, zijn het de kadertjes die een benauwend gevoel geven. Alsof de werken erg verknipt werden om te passen in de kadertjes....
Leuk hoe iedere individuele schildering wordt opgehaald door het geheel. maar ze zijn dan ook goed op elkaar afgestemd: in compositie, in kleur, in het gegeven dat ze allemaal zijn uitgesneden aan de randen, in onderwerp.
Deze mooie prenten zullen niet snel te droog of te nat staan en de kamer jaren kunnen sieren!
Deze mooie prenten zullen niet snel te droog of te nat staan en de kamer jaren kunnen sieren!
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!
Mooie diepte-effecten door verschillende kleur-intensiteit.
De plant rechtsboven doet mij erg denken aan een die bij mij nog wel eens in de stofzuiger schiet en dan valt de pot om
en heb ik weer voor niets gezogen. Iritant ding, maar wel heel herkenbaar weergegeven, groen zonder trouble.
Dochter content lijkt me gr jed
De plant rechtsboven doet mij erg denken aan een die bij mij nog wel eens in de stofzuiger schiet en dan valt de pot om
en heb ik weer voor niets gezogen. Iritant ding, maar wel heel herkenbaar weergegeven, groen zonder trouble.
Dochter content lijkt me gr jed
Dank voor de fijne reacties