Zwarte fles

Hier kun je alle afbeeldingen van eigen schilderwerk plaatsen (olieverf/acryl etc.).

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
robert.s
Contacteer:

Zwarte fles

Bericht door robert.s »

Afbeelding

Olie op Canvas board. 24x30

Een eigen idee en oefening met een beetje stijl van Paul Cezanne. Het schilderij heb ik expres scheef gemaakt.

Groetjes Robert.
Laatst gewijzigd door robert.s op wo jan 25, 2023 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"De gene die jouw schilderij niet kan waarderen of een kritische opmerking kan maken heeft geen gevoel van kunst." Robert.S

MarkS

Re: Zwarte fles

Bericht door MarkS »

Nou daar hou ik wel een beetje van. In de kunst moet je ook durven. Over smaak valt toch niet te twisten. Als je als maker op en top tevreden bent met je kunstwerk. Dan is het af. En kun je er met genoegen naar kijken. De stijl is kleurrijk. Erg leuk gedaan zeg!!

robert.s
Contacteer:

Bericht door robert.s »

Dankjewel MarkS! Ik vind jou schilderij (fruit / groente stilleven) ook heel leuk en knap dat je zo klein zo gedetailleerd heb geschilderd.
"De gene die jouw schilderij niet kan waarderen of een kritische opmerking kan maken heeft geen gevoel van kunst." Robert.S

unikap

Bericht door unikap »

Zelf zou ik zo vrij zijn het schiderij aan zijn rechterbovenhoek op te hangen om er zeker van te zijn dat de fles en fruit niet van tafel vielen . .
gr jed

robert.s
Contacteer:

Bericht door robert.s »

Ja dat kan natuurlijk ook haha.

Eric61

Bericht door Eric61 »

Het 'aflijnen' is niet zo m'n smaak maar is dan ook geheel persoonlijk. Prima oefening :thumbs:

Plaats reactie