ACEO/ATC's - wie doet er mee?
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: ACEO/ATC's - wie doet er mee?
vanavond toch nog twee Eyepencil- ATC's erbij gemaakt. Nog even drogen en dan laklaagje erover.
Dit zijn ze geworden. Mocht iemand willen ruilen pb dan gerust.
en
Dit zijn ze geworden. Mocht iemand willen ruilen pb dan gerust.
en
Wow mooi zeg! Dat je zo veel details op zo'n klein kaartje weet te krijgen!
Reserveer RC1 maar voor mij, die vind ik wel heel leuk.
Ik hoop deze week nog wat tijd te hebben om een setje af te maken waar ik mee bezig ben, dan heb jij ook wat meer keus.
Reserveer RC1 maar voor mij, die vind ik wel heel leuk.
Ik hoop deze week nog wat tijd te hebben om een setje af te maken waar ik mee bezig ben, dan heb jij ook wat meer keus.
Leuk dat we gaan ruilen! Als leonora het goed vind mag jij RC1 hebben.. Drie pagina's eerder, poosje geleden, wou ze ook ruilen maar liet ik op me wachten. Dus ik hoop dat de nog even reageert voor bij de jouwe af hebt, anders is hij gewoon voor jou leuk, hoop dat er meer mee willen gaan doen. De geruildeATC's krijgen hier een mooi plekje aan de muur in m'n ateliertje
Dankje Soon
Heb vanavond een grens bereikt qua details met oogpotlood op het formaat van een ATC.
Kleiner dan dit wordt echt niet meer mooi.. dit is een grensgevalletje..
Heb vanavond een grens bereikt qua details met oogpotlood op het formaat van een ATC.
Kleiner dan dit wordt echt niet meer mooi.. dit is een grensgevalletje..
Ik heb mijn setje ook klaar.voncrea schreef:Leuk dat we gaan ruilen! Als leonora het goed vind mag jij RC1 hebben.. Drie pagina's eerder, poosje geleden, wou ze ook ruilen maar liet ik op me wachten. Dus ik hoop dat de nog even reageert voor bij de jouwe af hebt, anders is hij gewoon voor jou leuk, hoop dat er meer mee willen gaan doen. De geruildeATC's krijgen hier een mooi plekje aan de muur in m'n ateliertje
Dank je Ik heb deze gemaakt met een zwarte fineliner en waterverf. De inkt in de fineliner is watervast dus daar kan je makkelijk overheen schilderen.voncrea schreef:Leuk! waar heb je ze mee gemaakt? Ik ga voor de banaan dan pb anders even je gegevens dan kunnen we ze uitwisselen
Ik heb je een berichtje gestuurd voor het versturen van het kaartje.
-
Doen mensen dit nog. Vind het een erg leuk idee... beetje zitten zoeken naar voorgesneden kaartjes, maar nog niks gevonden in Nederland. Wil er best mee beginnen. Dan in van die mooie magic the gathering hoesjes. Mag je ook bijvoorbeeld op a4 formaat wat maken... inscannen en dan printen op zo'n kaartje. Is dan niet origineel, maar je kan dan wel super veel detail op een klein kaartje krijgen. Volgens mij doen ze dat ook zo met magic kaarten.
Zag dat Strathmore in de VS zulke kaartjes verkoopt, tot nu toe kan ik er geen Nederlandse retailer voor vinden
Zag dat Strathmore in de VS zulke kaartjes verkoopt, tot nu toe kan ik er geen Nederlandse retailer voor vinden
Ik heb er gewoon 4 in een keer gemaakt en daarna uitgeknipt. Ik denk dat de meeste dat hier ook zo hebben gedaan.
-
Ik en knippen gaan niet echt samen, misschien een goede papiersnijder. Kan iemand een goede aanbevelen. Hele inscan gebeuren is best tof, maar wel veel moeite. Als ik meerdere van 1 zou maken zou het ok zijn, ga toch maar voor direct tekenen op zo'n kaartje.
- Little Dragon
- Contacteer:
Ik heb er ooit een gehaald bij de pipoops voor scrapbooking. Twocows is het merk. Dat ding heeft als groot voordeel, dat ie ook met de stevigere kartonsoorten raad weet....
Women are angels and when someone breaks our wings, we simply continue to fly...on broomsticks
we're flexible like that.
we're flexible like that.
-
Heb een site gevonden die ze voorgemaakt verkoopt studioquuks ofzoiets. Een zootje besteld, de mevrouw die het rund stuurde me bericht dat er een aantal orders voor mij waren.. gewoon geduld hebben. Je kan daar de basiskaartjes bestellen in de juiste afmetingen, en ook werkkaartjes die ietsjes kleiner zijn. Gekozen voor witte en grijze werkkaartjes op een zwarte ondergrond, paar hoesjes ook maar erbij. Was vroeger pokemon kaart verzamelaar. En dit is veel leuker. Als het niks is maak ik er m'n broer blij mee... hij tekent z'n eigen versies van Magic The Gathering kaarten
-