Koffie/thee met gebak

Verhalen over van alles en nog wat, wat je maar kwijt wilt.
En doe mee met onze Monthly Challenge!

Moderators: AtelierBrigitte, Skarbog, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie

Crewtje

Re: Koffie/thee met gebak

Bericht door Crewtje »

Wazza ik zou maar naar iets anders gaan kijken, want dat lijkt me ook niks. Ik hoop dat je heel snel je loon ga krijgen.

Wazza

Bericht door Wazza »

Ik doe elke zomer vrijwilligerswerk in Frankrijk. Dus een echt ander vakantiebaantje wordt het niet meer. Maar baal alsnog van mijn loon. Normaal sta ik niet zo gauw strak op data enzo, maar heb het gewoon ook echt nodig. En tot nu toe heb ik alleen maar een soort van misbruik vernomen in mijn betaalde bijbaantjes :eek: Wordt daar wel echt heel moe van...
Imagine

Werkend met Pastel, Acryl- en Olieverf.
(Feedback wordt gewaardeerd)

http://www.blijf-al.nl/goed

Crewtje

Bericht door Crewtje »

Dat kan ik me heel goed voorstellen, laat je kop niet zakken je zal wel iets tegen komen. Wat doe je dan voor vrijwilligerwerk?

Wazza

Bericht door Wazza »

Ik werk jaarlijks bij een Nederlandse vakantiestichting in Frankrijk (l'Accolade) voor mensen met een lichamelijke beperking. Ga ik alles met die mensen doen; van zwemmen tot naar het bos en hutten bouwen etc. (en er zijn wel flink wat heuvels) Ik sta dan in het recreatieteam of ik sta als keukenhulp in de keuken. Daar vind ik het werken zo heerlijk, omdat ik dan gewoon tot mezelf kan komen.
Imagine

Crewtje

Bericht door Crewtje »

Idd dat zeg je goed en je krijg van die mensen ook veel dankbaarheid.
Je hebt dan wel een heel groot hart!

Wazza

Bericht door Wazza »

Ja en dat werkt enorm stimulerend! Dan kan ik het volgende jaar weer superrelaxt in gaan.
Het moet je wel liggen inderdaad, maar ben blij dat een kennis van mij gevraagd had of ik daar de boel wilde verkennen. Ik zag het als een mooie voorbereiding op mijn sociale opleiding, maar zie het nu meer als een 'zelf-momentje.' Je bent veel met anderen bezig, maar je bent er vooral ook voor jezelf. De sfeer die er heerst enzo. Ben er zeer over te spreken. :buig:
Imagine

Crewtje

Bericht door Crewtje »

Dat is te merken hahaha...
Leuk dat je zoiets gevonden hebt waar je ei kwijt kan en dat je het zo met plezier doet.
Want daar gaat het ook om.

Wazza

Bericht door Wazza »

Haha, ja dankje. :p
Imagine

Birmaan
Contacteer:

Bericht door Birmaan »

Wazza schreef:Ik doe elke zomer vrijwilligerswerk in Frankrijk. Dus een echt ander vakantiebaantje wordt het niet meer. Maar baal alsnog van mijn loon. Normaal sta ik niet zo gauw strak op data enzo, maar heb het gewoon ook echt nodig. En tot nu toe heb ik alleen maar een soort van misbruik vernomen in mijn betaalde bijbaantjes :eek: Wordt daar wel echt heel moe van...
Balen dat je zolang moet wachten... Is de misbruik elke keer bij hetzelfde baantje of verschillende? :eek:

Ik werk nu 6 weken lang als schoonmaker in een ziekenhuis! Ben donderdag & vrijdag ingewerkt. Was erg zenuwachtig, maar is helemaal goedgekomen. :p
Mijn website: www.aboutavril.nl

Wazza

Bericht door Wazza »

Elke keer bij verschillende, dus vraag mij sterk af of het aan mezelf ligt...
Maar ik geef niet gauw op hoor!

Super dat het toch goed is gekomen in het ziekenhuis! :thumbs:
Imagine

Darkje

Bericht door Darkje »

Night_Elf schreef:Dat van in Oslo vind ik zeer schokkend!

En mijn zus van 12 zit daar in de buurt... ze was in Helsinki en dan naar Estland. Morgen vliegt ze terug naar huis, dan zal m'n mama al wat geruster zijn.

justme

Bericht door justme »

Wat doen jullie op deze regenachtige zondag?

Darkje

Bericht door Darkje »

Goh... beetje chatten met m'n beste vriendin die nu in het buitenland zit voor haar stage nu ze eindelijk wat tijd heeft en een live optreden van mijn 12 jarige zusje volgen die nu in Noord-Europa aan het dansen is.

Mariska

Bericht door Mariska »

Ik ga vandaag wat hotdogs microwaven voor de hond (treats). Een batch groenten prepareren, pureren, en invriezen voor de hond. Misschien nog ff een pompoenplant verhuizen (er komt opeens pompoenblad op in mijn basilicum/pepermunt-bedje :| ). Radijsjes oogsten. Kijken of er nog wat aardbijen zijn om te snoepen :) Beetje computeren. Wandelen en spelen met de hond. Verder lekker rustig aan. De max. temperatuur hier zou vandaag 27 Celcius worden (weinig regenachtig). Geen weer om buiten te spelen ... En de dag sluiten we af met sushi ... YEAH :cheer2:
Klik hier om te zien wat ik maak.

saskia__
Contacteer:

Bericht door saskia__ »

Wat een vreselijk weer is het :( Vandaag een cake gemaakt en zometeen pannenkoeken bakken. Ik ben normaal helemaal niet van het koken enzo maarja heb nu toch vakantie dus een keertje vind ik het nog wel leuk. Maar vooral het resultaat dan haha. Verder nog wat geprobeerd met Paint shop pro photo maar vind dat toch best lastig.

Plaats reactie