3 draken(let op, slechte kwaliteit foto's)

In dit subforum kunnen alle overige tekeningen geplaatst worden, dus kleurpotlood, pen, houtskool etc.

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
Naja naja

3 draken(let op, slechte kwaliteit foto's)

Bericht door Naja naja »

[IMG:640:480]http://i533.photobucket.com/albums/ee337/Magere-Hein/chinese-dragon-03.jpg[/img]
door mijn middeleeuwse camera zijn alle foto's zeer slecht, alle kleuren zijn dus veel intenser. Deze draak heb ik gisteren afgemaakt, hij heeft ondertussen een lichtgroene achtergrondkleur. Ik heb een combinatie van een chinese draak en een tijger gebruikt, aangezien tijger en draak samen yin en yang vormen. Het is getekend met kleurpotlood.
(heb hier alleen chinese draken by the way)

[IMG:640:480]http://i533.photobucket.com/albums/ee337/Magere-Hein/chinese-dragon-01.jpg[/img]
bij deze draak zijn de hooglichten in geheel niet meer zichtbaar(als ik het goed heb)

[IMG:640:480]http://i533.photobucket.com/albums/ee337/Magere-Hein/chinese-dragon.jpg[/img]
Dit is mijn 1e chinese draak ooit, eerder alleen westerse getekend.

Graag tips e.d.(complimenten zijn nat. ook welkom :lol: :wink: :oops: )

Gerry
Contacteer:

Bericht door Gerry »

nou van mij krijg je complimenten hoor, erg mooi
Tips en/of commentaar is altijd welkom.

Groetjes Gerry
http://www.everyoneweb.com/Schilderen/

ben
Contacteer:

Bericht door ben »

ook mijn complimenten !!
Schilder wat je ziet, en niet wat je wilt zien !
Bezoek mijn weblog: benso-mijnschilderwerken.blogspot.com

Naja naja

Bericht door Naja naja »

dank jullie wel

AtelierBrigitte
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte »

ziet er mooi uit, kun je ook vertellen op welk formaat het is gemaakt, soort papier, met welk materiaal (dat willen we allemaal weten hier :D)
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Naja naja

Bericht door Naja naja »

de grijze is gemaakt op A3, gewoon printerpapier(bezit niet genoeg zakgeld om echt tekenpapier te kopen)
de andere 2 zijn op A4. En alle 3 met kleurpotlood, heb bij sommige kleuren ook een beetje 'gemengd' zeg maar, (bijv. het oranje van de 1e draak, zit bruin doorheen, om het een meer realistisch oranje te krijgen, het was zo fel).
Verder doe ik de hooglichten met een kneedgum(gemakkelijk te vormen voor grote en kleine vlakken)

shaffy

Bericht door shaffy »

Jij kan prachtig tekenen, ook van mij complimenten.
Ik vind je onderwerp zo intreasant, hoe is dat zo gekomen?
ik kom iedere dag een dag tekort.

Naja naja

Bericht door Naja naja »

shaffy schreef:Jij kan prachtig tekenen, ook van mij complimenten.
Ik vind je onderwerp zo intreasant, hoe is dat zo gekomen?

ik lees nogal veel, (ook graag fantasy) en daar komen nogal eens draken in voor. Ik heb een x geprobeerd een draak te tekenen die in het verhaal voorkwam an de hand van beschrijvingen in het verhaal.En van het 1 komt het ander, vandaar adt ik het liefst deze beesten teken.
Met mythische wezens loop ik nogal te klooien, er zijn niet echt veel boeken over en vaak zijn het halve mensen(ben slecht in mensen=D)
Goede plaatjes vind je ook niet snel(dan vind ik er weer eens iets niet mooi aan=D). En dan pak ik maar een paar plaatjes die ik ga combineren.

(bedankt trwns voor je compliment :oops: )

Ben nu bezig die draak/tijger te vergroten op canvas, wil er met acryl een schilderij van gaan maken... :D

gr. MH

Janneke

Bericht door Janneke »

Ik vind je getekende draken erg mooi!! ik ben heel erg slecht in het tekenen van draken, dat komt misschien ook omdat ik er geen interesse in heb, maar bij jouw tekeningen kun je zien dat het draken zijn, dat kon bij mij niet :-)

oh, ik ben benieuwd naar je draak/tijger! heb je al eerder met acryl gewerkt?
Logica brengt je van A naar B
Fantasie brengt je overal

Naja naja

Bericht door Naja naja »

ja heb eerder met acryl gewerkt, maar dat zijn dieren en ze zijn niet echt mooi, duidelijk beginnerswerkjes(geen schaduw, hooglichten enz.)
ik ga nog wel ff oefenen met voorgenoemde 'effecten' omdat ik bang ben dat anders de hele draak mislukt, en dat vind ik zonde van de verf, het doek en de tijd=D

Naja naja

Bericht door Naja naja »

ja heb eerder met acryl gewerkt, maar dat zijn dieren en ze zijn niet echt mooi, duidelijk beginnerswerkjes(geen schaduw, hooglichten enz.)
ik ga nog wel ff oefenen met voorgenoemde 'effecten' omdat ik bang ben dat anders de hele draak mislukt, en dat vind ik zonde van de verf, het doek en de tijd=D
bedankt

k'tje

Bericht door k'tje »

knap hoor!

Maria_Anne
Contacteer:

Bericht door Maria_Anne »

Inderdaad erg mooi!
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Plaats reactie