arend kop getekend

In dit subforum kun je je tekeningen plaatsen die met grafiet (grijs potlood, NIET kleurpotlood) zijn gemaakt.

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
Yvette Vlietstra

arend kop getekend

Bericht door Yvette Vlietstra »

0242EC8A-B751-4F75-AFD7-BB27743E8C30.jpeg
Dit is de stijl waar ik naar toe zal willen. Leuk om deze te tekenen. Ook blij mee dat t gelukt is.
Ik heb deze gemaakt met Derwent grafisch potloden h2, B en b2 en kneedgum gebruikt.
Verbeteringspunten zijn welkom.

lalalala
Contacteer:

Re: arend kop getekend

Bericht door lalalala »

Leuk dat je weet naar welke stijl je toe wil met tekenen. Ik teken realistisch dus ik vind het lastig om verbeterpunten aan te kunnen geven. Wel kijk ik wat raar aan tegen het stukje onder de snavel. dat is rond en vlak terwijl er daar vaak wat haartjes zitten en het niet één vlak is. Verder ziet het er leuk uit en is het duidelijk een arend.
Neem eens een kijkje op mijn site!
Site: http://www.paulienwassink.nl

Maria_Anne
Contacteer:

Re: arend kop getekend

Bericht door Maria_Anne »

Mooi gedaan. Ik heb wel het idee dat het beginpunt van de veren van het 'voorhoofd' te ver naar achteren beginnen, als je het vergelijkt met de veren onder de snavel. Als je zoekt op 'arend' zie je dat die veertjes even ver naar voren beginnen. Als je meer kijkt en tekent in grote vormen, dan zie je dat soort dingen minder snel over het hoofd. Veel plezier in het vervolg!
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Plaats reactie