Pieps,

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, Skarbog, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie

Wazza

Re: Pieps,

Bericht door Wazza »

Welkom Ilja,
Wat doe jij inderdaad veel in korte tijd! Zolang je er maar van geniet... :thumbs:
Imagine

Werkend met Pastel, Acryl- en Olieverf.
(Feedback wordt gewaardeerd)

http://www.blijf-al.nl/goed

Illeken

Bericht door Illeken »

IngeLeonora schreef:Hoi Illeken. Ik zag net je blauwe ara. Je bent heel goed met aquarel! Voor het ontwikkelen van een eigen stijl heb ik net een goed boek ontdekt. Het is wel in het Engels. Het heet 'Experiments in Watercolor', geschreven door Michael Crespo. Er staan allerlei oefeningen / experimenten in om zelf te doen, waarmee je langzamerhand je eigen stijl ontdekt of ontwikkelt.
voila de boek staat genoteerd op mn verlanglijstje :p nu hopen dat ik hem ooit krijg hé :p

Aquarell vind ik vooral leuk om mee te werken, en die kleuren vind ik zo mooi... :)
You can Be what you want to be...

Illeken

Bericht door Illeken »

Eveline schreef:Welkom hier! En wat leuk, iemand uit mijn buurt :D
Jammer dat je de opleiding niet hebt aangevat. Ik ga nu naar mijn derde jaar PO-Project Kunstvakken. Vorig jaar heb ik in de zomer ook niets getekend (dankzij het bandwerk :D), terwijl ik deze zomer constant aan het schilderen ben. Dankzij een projectopdracht de liefde voor het schilderen teruggevonden ^^ Gelukkig heb jij ook je hobby teruggevonden. Wat wil een mens nog meer :D

Ik ben benieuwd naar je werken!
Pieps,

Van waar ben je dan? :)
Jah ik zag er een beetje op tegen omdat je meestal vakken moet bijnemen, meestal een hoofdvak als NEd-Eng-Frans ofzo.. en illeken en talen is ni alles :p engels zag ik nog zitten tot ik die cursus eens doorbalderde :p viel bijna van mijn stoel... ben dan maar gaan werken, was ook juist gaan samenwonen.. leven is ni gratis hé, (spijtig genoeg :p)

jeps kheb ze terug en hoop ze nooit meer te verliezen, als ik nu te lang niet teken of schilder voel ik me een hoopje ellende :p en beginnen mijn vingers te kriebelen :)

groetjes

Darkje

Bericht door Darkje »

Welkom Illeken ^^ ik zal je wel even helpen met je profielfoto als je wilt.
Night_Elf schreef::Welcome: volgens mij kennen wij elkaar van op Facebook ;)
Haha inderdaad :p m'n klasgenote van vroeger zie :-D

Illeken

Bericht door Illeken »

Darkje schreef:Welkom Illeken ^^ ik zal je wel even helpen met je profielfoto als je wilt.
Night_Elf schreef::Welcome: volgens mij kennen wij elkaar van op Facebook ;)
Haha inderdaad :p m'n klasgenote van vroeger zie :-D

@ Darkje: Jaaahh help me :p en enige voorkeur welke foto? :p

@ night elf: idd. Facebookwereld is toch klein e hhaha

jeps scholeken da's al tijke geleden toch e... toen waren we nog jong :p hihi

Darkje

Bericht door Darkje »

Ja, nu ken ik je reeds 8 jaar :-)

Illeken

Bericht door Illeken »

Darkje schreef:Ja, nu ken ik je reeds 8 jaar :-)
Zo lang al ... ja wadde :p :shock2:

Eveline
Contacteer:

Bericht door Eveline »

Illeken schreef:
Jammer dat je de opleiding niet hebt aangevat. Ik ga nu naar mijn derde jaar PO-Project Kunstvakken. Vorig jaar heb ik in de zomer ook niets getekend (dankzij het bandwerk :D), terwijl ik deze zomer constant aan het schilderen ben. Dankzij een projectopdracht de liefde voor het schilderen teruggevonden ^^ Gelukkig heb jij ook je hobby teruggevonden. Wat wil een mens nog meer :D

Pieps,

Jah ik zag er een beetje op tegen omdat je meestal vakken moet bijnemen, meestal een hoofdvak als NEd-Eng-Frans ofzo.. en illeken en talen is ni alles :p engels zag ik nog zitten tot ik die cursus eens doorbalderde :p viel bijna van mijn stoel... ben dan maar gaan werken, was ook juist gaan samenwonen.. leven is ni gratis hé, (spijtig genoeg :p)

jeps kheb ze terug en hoop ze nooit meer te verliezen, als ik nu te lang niet teken of schilder voel ik me een hoopje ellende :p en beginnen mijn vingers te kriebelen :)

groetjes
Ik ben afkomstig van Langemark (w-vl), maar woon nu een drietal jaar samen met mijn liefje in Oudenaarde ;)
Een hoofdvak kiezen is het eigenlijk niet meer. Je kiest twee vakken en die zijn (zouden moeten zijn ;)) evenwaardig aan elkaar. Je hebt meer keuzes dan talen alleen ;)
Nuja, inderdaad, het leven is niet gratis :(

Grappig dat je echt nood hebt aan tekenen/schilderen. Het moet zijn dat het je echt goed doet ;)

Illeken

Bericht door Illeken »

Eveline schreef:
Illeken schreef:

Pieps,

groetjes
Ik ben afkomstig van Langemark (w-vl), maar woon nu een drietal jaar samen met mijn liefje in Oudenaarde ;)
Een hoofdvak kiezen is het eigenlijk niet meer. Je kiest twee vakken en die zijn (zouden moeten zijn ;)) evenwaardig aan elkaar. Je hebt meer keuzes dan talen alleen ;)
Nuja, inderdaad, het leven is niet gratis :(

Grappig dat je echt nood hebt aan tekenen/schilderen. Het moet zijn dat het je echt goed doet ;)

Ja idd, da's wel een pakske dichter dan de meeste op dit forum :)
Mja t heeft mij toen echt afgeschrikt... nu hoor ik dat in sint-Lucas je zelf alleen kan gaan voor PO zonder vak bij te nemen :o Als ik DAT geweten had... mja tis te laat... en daarbij de kinderen van tegenwoordig... pff :p ze zouden allemaal een dikke vette 0/10 krijgen me zo n gedrag :)

Ja spijtig dat t ni gratis is, Ik zou nogal een leven hebben dan :p haha...

Zo goed niet e :p kheb ook slechte maar die belanden in mijn mapje 'prullen' en die hergebruik ik later soms eens als inspiratie, soms als je er een paar jaar later naar terug kijkt kan je idee opeens 100 keer beter zijn als je oorspronkelijke en er toch iets van maken...

Jah tis een beetje zoals afreageren, maar dan eerder als 'me time' dan kan ik lekker niet nadenken en niets doen en me geen zorgen maken, ik sluit me gewoon hélemaal af dan.. niet meer illeken het werkmeisje of de kuisvrouw van dienst of de kokkin ofzo, just me painting/drawing...dan moet iedereen mij ook merust laten hoor, want als ze mij onderbreken kan ik nogal kattig uit de hoek komen, da's gelijk daje juist lekker geplaceerd zit in uw badje en dat er dan iemand komt bellen aan de deur... :p

AtelierBrigitte
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte »

Welkom op dit forum!

Lees de forumregels
Niet altijd even spannend, maar wel zo fijn om dit even door te lezen. Daar staat bijvoorbeeld wat wij van je verwachten als je iets van je werk plaatst (over gebruikt medium, afmeting van je werk etc.)
Klik hier voor de forumregels.

Als je vragen hebt (bijvoorbeeld: "hoe plaats ik een foto?"), lees dan eerst onze FAQ!

Heel veel forumplezier!
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Plaats reactie