Graag stel ik mij aan u voor!

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia, Mariska

Plaats reactie
Mvermeuln

Graag stel ik mij aan u voor!

Bericht door Mvermeuln » za jul 21, 2018 3:03 am

Beste leden,

Graag stel ik mij kort aan u voor. Ik ben Mitchel Vermeulen, 22 jaar en wonend in de mooie provincie Zeeland. Naast mijn werk als raadslid en mijn studie tot leerkracht basisonderwijs houdt ik mij graag bezig met tekenen en schilderen; een sterke drang naar het creëren van beelden. Iets wat ik als kind al had. Mijn meester in groep 6, 7 en 8 zei ooit: ‘wat jouw ogen zien, kunnen je handen maken.’ Diezelfde meester schreef kinderboeken over de tweede wereldoorlog. Ik keek altijd met veel bewondering naar de illustraties die erin stonden en tekende de personages veelvuldig na. Maar ook werken van Rembrandt, Bob Ross, Appel, van Gogh.. De meest uiteenlopende dingen wisten mij te raken. Altijd schoot door mijn hoofd: dit wil ik ook kunnen. Dat resulteert natuurlijk in frustratie en telleurstelling. Maar altijd de liefde voor het scheppen van beelden behouden én ik werd beter door het opdoen van ervaring. Oefening baart kunst.

Inmiddels heb ik drie kinderboeken geïllustreerd. Jawel. Geschreven door mijn oude meester, thans collega in de lokale politiek en het onderwijs. Een bijzondere en leuke ervaring. Op dit moment heb ik vakantie en heb ik een vierde boek afgerond. Nog zijnde in de flow ben ik aan de slag gegaan met olieverf. De liefde voor 17e eeuwse meesters is de bron van inspiratie. Er valt nog veel te leren in het tekenen en schilderen en ik hoop hierbij op waardevolle tips van u. Zelf heb ik nog nooit één les of workshop gevolgd, in schilderen noch in tekenen. Dit is wel een wens van mij, maar een gebrek aan tijd werkt mij tegen.

Ik vind het erg leuk om werk van anderen te bekijken en hiermee inspiratie op te doen. Hopelijk doet mijn werk hetzelfde voor anderen. Hieronder vindt u de omslagen van de kinderboeken en onvoltooide olieverf-kwastoefeningen waar ik nu mee bezig ben.

Met hartelijke groet,

Mitchel Vermeulen
thumbnail_inCollage_20180721_024728680.jpg
Geïllustreerde kinderboeken
thumbnail_inCollage_20180721_024409127.jpg
Onvoltooide olieverf-kwastoefening op linnen. 40x40cm
thumbnail_inCollage_20180721_023613291.jpg
Onvoltooide olieverf-kwastoefening op linnen. 25x20cm
illustratie.jpg
Zomaar een illustratie. Pastelkrijt, waterverf en pen op papier.

Roel Prins

Re: Graag stel ik mij aan u voor!

Bericht door Roel Prins » ma jul 23, 2018 3:40 pm

Welkom, het is genieten van je verhaal en je werken. Ik hoop nog veel te zien van wat je gaat maken.

Mvermeuln

Bericht door Mvermeuln » ma jul 23, 2018 5:58 pm

Roel Prins schreef:Welkom, het is genieten van je verhaal en je werken. Ik hoop nog veel te zien van wat je gaat maken.
Dank! Ik ga in mijn vakantie zeker meer werk delen. Ben zo vrij geweest om een kijkje te nemen op uw website. Indrukwekkend!

AtelierBrigitte
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte » di jul 24, 2018 1:28 pm

Welkom op dit forum!

Lees de forumregels
Niet altijd even spannend, maar wel zo fijn om dit even door te lezen. Daar staat bijvoorbeeld wat wij van je verwachten als je iets van je werk plaatst (over gebruikt medium, afmeting van je werk etc.)
Klik hier voor de forumregels.

Als je vragen hebt (bijvoorbeeld: "hoe plaats ik een foto?"), lees dan eerst onze FAQ!

Heel veel forumplezier!
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Mvermeuln

Bericht door Mvermeuln » di jul 24, 2018 3:56 pm

Wat voldoet niet aan de forumregels?

Pluis1969
Contacteer:

Bericht door Pluis1969 » vr jul 27, 2018 8:26 am

Welkom!
Wauw! Zo jong en al boeken gemaakt. Alles ziet er goed uit, ik hoop meer van je te gaan zien.
Een fijne vakantie.

Enne! Je hebt niks fout gedaan maar ieder nieuw lid krijgt de forum regels toegestuurd.

Mvermeuln

Bericht door Mvermeuln » vr aug 03, 2018 3:53 pm

Pluis1969 schreef:Welkom!
Wauw! Zo jong en al boeken gemaakt. Alles ziet er goed uit, ik hoop meer van je te gaan zien.
Een fijne vakantie.

Enne! Je hebt niks fout gedaan maar ieder nieuw lid krijgt de forum regels toegestuurd.
Dank je wel voor de complimenten! Erg leuk om te lezen.

Mvermeuln

Bericht door Mvermeuln » vr aug 03, 2018 3:56 pm

Voorlopig resultaat!
Bijlagen
2018-07-29-21-32-37.jpg
Hier het voorlopige resultaat van het portretje

Roel Prins

Bericht door Roel Prins » vr aug 03, 2018 11:15 pm

Dit noem je voorlopig? Dan moet het eindresultaat wel heel bijzonder worden, prachtwerk.

Plaats reactie