nieuw op dit forum

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
Houtappel

nieuw op dit forum

Bericht door Houtappel »

Goedendag, ik stel mij even voor als nieuw forumlid, beetje een laatbloeier met tekenen en schilderen, eerst een paar jaar Sumi E in Groningen en daarna vooral aquarel, soms een workshop of korte cursus, maar toch veel thuis op eigen kracht. Tegenwoordig heeft tekenen en ook gewassen pentekeningen mijn aandacht. Tekenen en schilderen geven mij rust en voldoening, het resultaat is minder belangrijk. Dat laatste is mij op andere vlakken niet altijd gegeven ; )

Kwastje

Re: nieuw op dit forum

Bericht door Kwastje »

Welkom op het forum. Leuk dat je zoveel verschillende creatieve vormen hebt uitgeprobeerd.
Fijne avond

Annigje

Bericht door Annigje »

Goedendag beste forumleden,
Ik ben 77 jaar en al 15 jaar aan ‘t hobby schilderen. Gewoon voor mezelf . Het is voor mij pure ontspanning ik doe dat op schilderles in combinatie met thuis schilderen. Perongeluk ben ik hier beland en moet alles nog onderzoeken hoe het een en ander werkt. Registreren heeft me al n halve dag gekost maar tijd zat. Ik kijk hoe ver ik hier kom. En wat het brengt.
Fijne avond

Eric61

Bericht door Eric61 »

Houtappel schreef:
za jan 14, 2023 7:25 pm
Goedendag, ik stel mij even voor als nieuw forumlid, beetje een laatbloeier met tekenen en schilderen, eerst een paar jaar Sumi E in Groningen en daarna vooral aquarel, soms een workshop of korte cursus, maar toch veel thuis op eigen kracht. Tegenwoordig heeft tekenen en ook gewassen pentekeningen mijn aandacht. Tekenen en schilderen geven mij rust en voldoening, het resultaat is minder belangrijk. Dat laatste is mij op andere vlakken niet altijd gegeven ; )
Welkom en benieuwd naar jouw tekeningen.

Succes!

Plaats reactie