Hello iedereen

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
Evermore

Hello iedereen

Bericht door Evermore »

Ik ben sinds enkele weken terug het schilderen opgenomen. De aanleiding is voornamelijk het hele corona-gebeuren. Als gepensioneerde heb ik wel wat tijd om me bezig te houden en plots verscheen dan de zin, of goesting zoals we in België zeggen, om er terug in te vliegen :) .
Het is zo'n 40 jaar geleden dat ik er terug aan begin. Vroeger schilderde ik regelmatig en mijn voorkeur ging en gaat en nog steeds naar figuratieve onderwerpen met af en toe een twist.
In het verleden heb ik vele malen India bezocht alsook Nepal en Sri Lanka. Mijn huidige onderwerpen bevinden zich momenteel in de wereld van het Boeddhisme en het Hindoeïsme.
Aquarel is mijn medium. Hierbij gebruik ik zowel waterverf en waterverf brush penselen en water-color potloden. Voorlopig op aquarel- en tekenpapier van het A4 formaat.
Graag ontving ik reacties en tips van jullie.
Makhala The Silent Protector
Makhala The Silent Protector
IMG_0148.jpg (48.2 KiB) 450 keer bekeken

Evermore

Re: Hello iedereen

Bericht door Evermore »

Ik plaats hier een iets grotere afbeelding. Ik ben nog een beginneling op dit forum, het is dus nog effe zoeken hoe iets te plaatsen. Deze afbeelding lijkt mij iets duidelijker.
Het is Mahakala ipv. Makhala.
Bijlagen
Makhala
Makhala
IMG_0148.jpg (158.93 KiB) 448 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Evermore op di mei 04, 2021 8:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Coen

Bericht door Coen »

Van harte welkom op het forum! Leidt die crisis toch ook nog tot goede dingen, zoals het weer opnemen van de penselen. De mooie aquarellen smaken naar meer, al kun je ze beter in het deelforum 'aquarel en gewassen tekeningen' plaatsen.
Veel plezier hier!
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!

Evermore

Bericht door Evermore »

Bedankt Coen voor je behulpzame feedback en als nieuweling is het nog even zoeken. Zodoende heb ik dank zij jou het deelforum 'aquarel en gewassen tekeningen' ontdekt!

Coen

Bericht door Coen »

:thumbs:
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!

Plaats reactie