Hoi!

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia, Mariska

Plaats reactie
JeroenW

Hoi!

Bericht door JeroenW » di dec 24, 2019 11:09 pm

Hoi,

Wel zo netjes om me even voor te stellen: mijn naam is dus Jeroen, 40 jaar en woonachtig in Assen. Ik ben ook al zo'n beetje 40 jaar gek van auto's en teken ook al zolang als ik een potlood vast kan houden. Dat komt natuurlijk bij elkaar, dus ik teken voornamelijk auto's.

Maar een paar jaar geleden heb ik eens een kat getekend en dat ging best aardig. Nu hebben we inmiddels zelf ook een kat, dus die wil ik nu gaan tekenen. Grootste uitdaging is voor mij de vacht, dat kleurt duidelijk anders dan een glad oppervlak van een auto. Na wat experimenteren is het met grijs potlood al best goed gelukt (vind ik). Volgende stap is dus in kleur. Ik moet wellicht naar wat andere kleurpotloden kijken, wellicht dat ik daar hier meer informatie over vind. En misschien vind ik verder nog wat tips of misschien kan ik wat tips geven.

Hieronder een recente tekening die ik goed gelukt vind. En ook meteen het bewijs dat je beter niet kunt schrijven op je tekening...

Afbeelding

Larissa33

Re: Hoi!

Bericht door Larissa33 » do dec 26, 2019 12:57 am

Welkom!

Maria_Anne
Contacteer:

Bericht door Maria_Anne » zo dec 29, 2019 11:20 am

Welkom, en dit ziet er al veelbelovend uit! Ja vachtsructuur... je zult hier veel topics over vinden met dat eeuwenoude vraagstuk :) vind er vooral je eigen weg in, zou ik zeggen.

Wat bedoel je met schrijven? De letters zien er netjes uit hoor..
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

AtelierBrigitte
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte » zo jan 12, 2020 12:43 pm

Welkom op dit forum!

Lees de forumregels
Niet altijd even spannend, maar wel zo fijn om dit even door te lezen. Daar staat bijvoorbeeld wat wij van je verwachten als je iets van je werk plaatst (over gebruikt medium, afmeting van je werk etc.)
Klik hier voor de forumregels.

Als je vragen hebt (bijvoorbeeld: "hoe plaats ik een foto?"), lees dan eerst onze FAQ!

Heel veel forumplezier!
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

felixdekat

Bericht door felixdekat » vr jan 17, 2020 10:32 pm

Hoi Jeroen, welkom op het forum! Die auto's zien er goed uit, hoelang doe je ongeveer over zo'n tekening?
Mijn website: https://dekatmaakt.nl

Plaats reactie