mezelf voorstellen !

Ben je nieuw? Stel je voor aan de andere leden van het forum en lees ook even de forumregels door!

Moderators: AtelierBrigitte, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia, Mariska

Plaats reactie
MIKacryl

mezelf voorstellen !

Bericht door MIKacryl » wo nov 20, 2019 5:42 pm

Hoi ik ben Miek uit Ranst, ik gebruik MIK als schildersnaam, ik schilder sinds 2012 en ben ook begonnen met pastelkrijt in 2015, ik heb een paar lessen gevolgd bij een dame die ook acryl schilderde, het pastelkrijt ben ik zelf mee begonnen !!
Ik heb volgend vraagje voor jullie :

Ik schilder met Acryl en gebruik ook pâte, daarom wordt de ondergrond, om een naamkaartje te kleven met info over het schilderij, soms te grof en lost het !!
De mooie kaartjes die ik afgeprint heb lossen dus !! Weet er iemand een soort van kleefstrip of dergelijke om dit euvel op te lossen ??!! Het moet iets zijn dat als het er af gehaald wordt het schilderij niet beschadigd wordt !! Bedankt !! Miek

AtelierBrigitte
Contacteer:

Re: mezelf voorstellen !

Bericht door AtelierBrigitte » vr nov 22, 2019 4:26 pm

Welkom op dit forum!

Lees de forumregels
Niet altijd even spannend, maar wel zo fijn om dit even door te lezen. Daar staat bijvoorbeeld wat wij van je verwachten als je iets van je werk plaatst (over gebruikt medium, afmeting van je werk etc.)
Klik hier voor de forumregels.

Als je vragen hebt (bijvoorbeeld: "hoe plaats ik een foto?"), lees dan eerst onze FAQ!

Heel veel forumplezier!
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

MIKacryl

Bericht door MIKacryl » do nov 28, 2019 3:53 pm

Heb ondertussen antwoord gekregen van een kunstenaarsgroep, héél fijn om van hen een antwoord te krijgen, want hier blijft het toch wat stilletjes !! Moest er iemand iets mee zijn, hier is de tip !! Kan je vinden in alle doe-het-zelf zaken, ik kocht bij Gamma, was de goedkoopste prijs !!!

Het is dubbele kleefband van Tesa, ( Tesa Tapijttape dubbelzijdig - 10 m x 50 mm, removable)
staat op de verpakking vermeld zonder beschadiging verwijderbaar,
kleeft heel goed zonder achteraf wat te beschadigen

Jis

Bericht door Jis » do dec 05, 2019 1:51 pm

Welkom MIKacryl!

Ik had je niet kunnen helpen met je vraag.

Het is niet erg druk op dit forum maar denk dat je sneller antwoord krijgt als je je vragen ergens ander op het forum stelt. Hier bijvoorbeeld; viewforum.php?f=5
Give the ones you love wings to fly, roots to come back and reasons to stay. - Dalai Lama
www.jiskahofland.exto.nl

Plaats reactie