Werkjes Mrsgray

Voor elke gebruiker één draadje waarin je al je schetsen, resultaten van cursussen, lessen, workshops etc. zet, zodat je ontwikkeling gevolgd en becommentarieerd kan worden.
(LET OP: slechts één draadje per persoon!)

Moderators: AtelierBrigitte, Laikipia, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog

Plaats reactie
mrsgray

Werkjes Mrsgray

Bericht door mrsgray »

Het is hoog tijd dat ik es een schetsboekje aanmaak zodat ik niet bij elk nieuw werkje dat ik wil delen een onderwerp hoef aan te maken.
Komende september begin ik een cursus schilderen, en verwacht ik veel meer werkjes te kunnen delen...

mrsgray

Angry bird

Bericht door mrsgray »

angrybird_small.JPG
Acryl op hardboard 22cm x 21.5cm

RichardsArt

Re: Werkjes Mrsgray

Bericht door RichardsArt »

Hallo mrsgray, erg leuk werkje, deze vogel rustend op het takje, is mooi met kleuren met highlights en schaduwen verenglans. Vrolijke uitstraling van het vogeltje. De achtergrond van de lucht brengt het vogeltje mooi naar voren. Leuk werkje.

Coen

Bericht door Coen »

Lekker vlot werkje van een vogel met een strakke pony. Het pootje rechts steunt niet op het takje. Was dat de bedoeling? In ieder geval, een schets 'moet' spontaniteit tonen en dat doet je verfschets.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!

mrsgray

Bericht door mrsgray »

Richard, Coen, bedankt voor jullie reactie.

Coen, de referentie foto vind je hier: https://www.pexels.com/photo/shallow-fo ... ird-414181
Ik vond het ook wat raar, maar het roodborstje staat op de foto ook niet echt "stabiel", dus heb ik ook niet geprobeerd om 'm met de poten op de tak te plaatsen.

Coen

Bericht door Coen »

Je hebt gelijk: ik zie het!
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!

Plaats reactie