Wacom, Intuos5 Touch L

Stel hier je vragen over technieken voor digitale tekeningen/schilderijen of geef zelf de beste Tips&Tricks.

Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia

Plaats reactie
dheusden

Wacom, Intuos5 Touch L

Bericht door dheusden »

Wie heeft ervaring met deze tablet, of wat moet ik beslist weten voor ik deze aanschaf.
YouDiffer
Contacteer:

Re: Wacom, Intuos5 Touch L

Bericht door YouDiffer »

Ik wel met de versie ervoor
Wacom intuos 4 L
Vanuitgaande dat de nieusre versie alleen maar verbeterd is kan ik je zeggen ik zou het doen!
Ik ben gek op mn huidige wacom intuos 4 L en gebruik hem bijna dagelijk. Hij leeft nu al langer dan een jaar ( andere hielden t nooit langer dan 6 maanden uit met intensief gebruik)
Hij werkt heel gevoelig en je kan bijde kanten van de pen gebruiken, je kan ook andere pennen kopen en krijgt ook verschillende opzet stukjes, die heb ik nooi uitgeprobeert.
Naja ik ben dol op mijn tablet en als tie stuk gaat zou ik zekers een nieuwe van het zelfde merk kopen!
Angel

An angel found her way,
through her black thoughts.
Angelicfacts is what she has kept hidden,
she's angelsdead.
dheusden

Bericht door dheusden »

@AngelsDead: Hartelijk dank voor deze informatie :mrgreen:
lisette--

Bericht door lisette-- »

Ik heb zelf een Intuos5 TouchM, omdat ik deze ook moet meenemen naar school. Deze is gewoon even groot als een laptop. Zelf vind ik dat ik al best grote armbewegingen maak en zou dan ook absoluut geen L willen. Als jij daar geen problemen mee hebt en hem niet onderweg hoeft mee te nemen, dan kan L inderdaad een optie zijn. De nieuwe Intuos serie, dus de Intuos5, heeft wel als nadeel dat het scherm niet vervangbaar is. Mocht je scherm vol met krassen zitten dan moet je deze terugsturen naar de fabriek. Zelf vind ik het scherm wat ruw aanvoelen. Met een dunne sheet erop is dat verholpen :D
dheusden

Bericht door dheusden »

@lisette:Bedankt voor deze informatie
Plaats reactie