svp spammers een ban geven

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderators: AtelierBrigitte, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia, Mariska

Plaats reactie
Luc65

svp spammers een ban geven

Bericht door Luc65 » za mar 16, 2019 7:43 pm

Kan de moderator svp ffffyyyq en zhebaby0812 even bannen aub. Ze "verneuken" het forum met hun niet relevante commerciele shit.

Stephan

Re: svp spammers een ban geven

Bericht door Stephan » vr mar 29, 2019 10:43 am

Ik krijg de indruk dat er hier helemaal niet gemoderate wordt. Jammer, op het bericht van Luc65, welke er inmiddels al twee weken staat, komt geen reactie en ondertussen wordt er nog vrolijk op door gespamd. Ik ben zelf elders op een ander forum beheerder/moderator. Er gaat dagelijks veel werk in zitten, maar daar zul je dan ook geen spam aantreffen. Hierdoor blijft het ook een forum wat actief en dynamisch is. ;-) Zie: https://www.hondadeauvilleclub.nl/forum/index.php

Niettemin als ik iets kan betekenen in het bijhouden of verder opzetten van dit forum, dan hoor ik dat graag!

Roos_

Bericht door Roos_ » vr mar 29, 2019 11:12 am

Dit is voor mij helaas een reden om hier niet vaak meer te komen. Het is jammer dat niemand zich meer over het forum ontfermt. :(

Stephan

Bericht door Stephan » za mar 30, 2019 3:52 pm

Inderdaad. Jammer, want dit is wel een forum met potentie. Als het actief en dynamisch werd gehouden zou het er veel levendiger zijn. Ik zie ook dat veel moderators vorige jaar of zelfs nog langer voor het laatst hebben ingelogd. Dit baart me toch zorgen over de continuïteit van dit forum.

Katharina
Contacteer:

Bericht door Katharina » ma apr 01, 2019 9:38 am

Tja, die spammers zijn ook echt hinderlijk. Maar dat er nu geen van de moderatoren zich hier nog enigszins bekommert, vindt ik des te triester.
Nu ben ikzelf al een tijdje niet meer actief met het plaatsen van werk omdat ik eenvoudigweg niet meer teken, maar ik probeer toch met enige regelmaat even een reactie te plaatsen, ook om het forum levendig te houden. Maar ik krijg sinds enige tijd een melding dat dit een niet veilige website zou zijn, tja, dan houdt het voor mij helemaal op... ik denk dat het forum op deze manier een langzame dood sterft. Want ik merk ook dat ook de mensen die vroeger actief waren, nu liever hun veertjes bij facebook gaan halen..... Jammer....

AtelierBrigitte
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte » di apr 09, 2019 12:25 pm

Hier even een berichtje van een beheerder.
Ik heb even een grote opruimactie gehouden en heb ik iemand gevraagd om hier weer actief mee aan de slag te gaan.
Het zal altijd een strijd blijven tegen die nare spammers en mijn excuses dat het even een poosje minder aandacht heeft gehad.
Kijk ook eens op mijn site AtelierBrigitte waar ik nu ook een blog bijhou.

---> volg mijn Facebook pagina!
--> Zoë heeft een eigen Facebookpagina!

Luc65

Bericht door Luc65 » wo apr 10, 2019 5:19 pm

Dank jullie voor de reacties en bedankt beheerder voor het nemen van actie.

Maria_Anne
Contacteer:

Bericht door Maria_Anne » do apr 11, 2019 3:37 pm

AtelierBrigitte schreef:Hier even een berichtje van een beheerder.
Ik heb even een grote opruimactie gehouden en heb ik iemand gevraagd om hier weer actief mee aan de slag te gaan.
Het zal altijd een strijd blijven tegen die nare spammers en mijn excuses dat het even een poosje minder aandacht heeft gehad.
Helden!

Jammer dat Facebook inderdaad een populairder medium is. In mijn ogen is FB inderdaad een platform waar mensen veren komen halen voor een zekere lichaamsopening, terwijl dit forum veel reactiever is. Misschien kan iedereen die constateert dat het een potentieel mooi forum is, ook meedenken in hoe het weer meer dynamisch te krijgen?
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

AtelierBrigitte
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte » do apr 11, 2019 9:06 pm

Zoals Maria_Anne aangeeft merken wij ook dat de FB afdeling snel is gegroeid de laatste tijd, maar dat er geen inhoudelijke 'gesprekken' worden gevoerd.
Daarom staan wij open voor nieuwe ideeën. Ander 'zorgenpuntje' van ons al beheerder is artikel 13 die door de EU laatst is aangenomen. Dit is nog niet doorgevoerd in Nederland, maar je weet nooit welke wijzigingen voor het forum dan nodig zijn en wat voor impact het heeft op ons die het als vrijwilliger runnen en kosteloos door mij ter beschikking gesteld wordt (want ja, de hosting voor een dergelijk grote database is niet goedkoop).

Overigens staat de volgende vraag aan iedereen open:
Op de portal zouden wij graag wat meer en vaker artikelen willen plaatsen maar we zijn afhankelijk van wat ingediend wordt. Maria_Anne heeft al een leuke bijdrage geleverd, maar er is natuurlijk veel meer te vertellen over deze prachtige bezigheid.

Dus ook als daar mensen zich geroepen voelen een leuk artikel te schrijven... kijk hier voor meer informatie:
https://schilderenenzo.nl/auteur-worden/
Eeuwige online roem staat je te wachten!

Roos_

Bericht door Roos_ » vr apr 12, 2019 8:31 pm

AtelierBrigitte schreef:Hier even een berichtje van een beheerder.
Wat fijn! :)

Stephan

Bericht door Stephan » za apr 13, 2019 4:37 pm

...en nu volhouden. :D

Stephan

Bericht door Stephan » wo apr 24, 2019 10:03 pm

Vandaag alweer 6 spam-berichten.

AtelierBrigitte
Contacteer:

Bericht door AtelierBrigitte » do apr 25, 2019 10:04 pm

Stephan schreef:Vandaag alweer 6 spam-berichten.
Welke.... ik zie ze niet :lol:

fotso

Bericht door fotso » zo sep 29, 2019 6:05 pm

Inderdaad. Jammer, want dit is wel een forum met potentie. Als het actief en dynamisch werd gehouden zou het er veel levendiger zijn. Ik zie ook dat veel moderators vorige jaar of zelfs nog langer voor het laatst hebben ingelogd. Dit baart me toch zorgen over de continuïteit van dit forum.

Maria_Anne
Contacteer:

Bericht door Maria_Anne » za okt 26, 2019 11:18 am

Tja, met 1 bericht op je conto heb je natuurlijk wel een hoge continuïteit, Fotso. Een forum wordt niet door moderators levendig gehouden, maar door diens bezoekers. Net als dat een voorzitter niet de inhoud van een vergadering bepaalt. Ik zou zeggen; zie je kans en zorg voor leuke input zodat er nieuw leven ingeblazen wordt!
Voor mijn portfolio, kijk op: MariekedeStip

Plaats reactie