spotprent
Moderators: AtelierBrigitte, Mariska, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia
Re: spotprent
Heel treffende onmiskenbare gelijkenis.
Hopelijk komt er snel een einde aan dit soort 'leiding'...
Alweer een staaltje van jouw grenzeloze & rijke fantasie.
Je kan gerust een boek uitgeven met jouw digitale werk.
Fan van je werken zodra ik hier kwam aanschuiven.

Hopelijk komt er snel een einde aan dit soort 'leiding'...

Alweer een staaltje van jouw grenzeloze & rijke fantasie.
Je kan gerust een boek uitgeven met jouw digitale werk.
Fan van je werken zodra ik hier kwam aanschuiven.

Gaaf stuk werk Coen! Poetin is weliswaar de grootste etter van allemaal, maar het westen is ook niet
vrij van hypocrisie en een aan het eigen straatje aangepaste moraal.
Voor ons is de onschadelijkheid van Rusland altijd no 1 geweest. En wat er van onze democratie nog
over is moet toch ècht de wereld-norm worden enz enz.
Shit, ik vergeet even, dat het hier een tekenforum is, neem me niet kwalijk . . . gr jed
vrij van hypocrisie en een aan het eigen straatje aangepaste moraal.
Voor ons is de onschadelijkheid van Rusland altijd no 1 geweest. En wat er van onze democratie nog
over is moet toch ècht de wereld-norm worden enz enz.
Shit, ik vergeet even, dat het hier een tekenforum is, neem me niet kwalijk . . . gr jed
@Eric61: Een zeer vleiende reactie, Eric; ik ben er blij mee. Ik zei het al vaker, maar je reacties inspireren!
@unikap: Heel erg bedankt! Ja, het westen als de moraalridder van de wereld.......We moesten maar eens uit die rol stappen, want het werkt niet. Bovendien vergeten we nogal eens naar binnen te kijken. Oeps, nu vergeet ik toch ook dat dit geen politiek platform is, maar 'slechts' een tekenforum.......
@unikap: Heel erg bedankt! Ja, het westen als de moraalridder van de wereld.......We moesten maar eens uit die rol stappen, want het werkt niet. Bovendien vergeten we nogal eens naar binnen te kijken. Oeps, nu vergeet ik toch ook dat dit geen politiek platform is, maar 'slechts' een tekenforum.......

Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!