Muze

Plaats hier je eigen creaties die je met de computer hebt gemaakt (Illustrator, Painter X, PSP etc.), geen fotobewerkingen.

Moderators: AtelierBrigitte, nancy_kelpie, Skarbog, Laikipia, Mariska

Plaats reactie
bob roker
Contacteer:

Muze

Bericht door bob roker » za dec 15, 2018 2:47 pm

Voor een volledig overzicht van mijn werk zie
www.broekunst.nl

Coen

Re: Muze

Bericht door Coen » di okt 08, 2019 11:54 am

Wow!! Wat een werk moet dit zijn geweest! Je hebt de droom van elke schilder 'geanimeerd': één worden met je schilderij (en andersom in dit geval)! Goed, er is veel alcohol voor nodig, maar toch ........ Heel herkenbaar is voor mij dat je goed moet opletten als je zowel een drankje (een kop thee in mijn geval) als een pot terpentine hebt staan en aan het schilderen bent, al ben ik nooit zover de fout in gegaan, als jouw schilder. Het einde van je film is misschien wat lang uitgesponnen en doet enigszins afbreuk aan het verhaal dat je vertelt, maar ik heb vooral veel bewondering voor dat je dit verhaal zo boeiend kunt vertellen; ik was steeds benieuwd naar wat er verder zou gebeuren.
Was het doel alleen een animatiefilm te maken, omdat dat leuk is of is het een onderdeel van een project of ......?
Ik realiseer me dat ik een oud topic omhoog probeer te schoppen en misschien geen reactie meer krijg ...... Wel erg jammer dat er hier helemaal geen reacties zijn geweest, al zeg ik dat evengoed tegen mezelf.
Je kunt de strijd alleen winnen, als je 'm aangaat!

bob roker
Contacteer:

Bericht door bob roker » do okt 10, 2019 9:14 am

Dag Coen. Bedankt voor je reactie. Goed te horen dat het verhaal je heeft geboeid. Ik heb altijd iets willen maken over een muze. De muze als model schijnt nogal ondergewaardeerd te zijn in het schilderswereldje. Vaak gaat de schilder er met de eer vandoor, terwijl het schilderij er zonder de muze niet was gekomen. Het moeilijkste van een verhaal vind ik het einde. Moet het een happy-end worden of een anticlimax? Verder moet er altijd drama in zitten. Als alles voorspoedig voorloopt is er niet veel aan denk ik. Er moet juist een weerstand zijn die moet worden overwonnen, ruzie etc. Ook gaat het om de emoties: verliefdheid, woede, verdriet, verbazing,humor e.d. Inderdaad veel werk , maar dat valt ook wel weer mee omdat ik van scene naar scene werk en langzaam maar zeker naar het einde toe werk. Gelukkig maakt het animatieprogramma het me ook makkelijk.
www.broekunst.nl

Coen

Bericht door Coen » di okt 15, 2019 12:09 am

Mag ik vragen welk animatieprogramma je hebt gebruikt?

bob roker
Contacteer:

Bericht door bob roker » di okt 15, 2019 11:11 am

Anime studio pro 5 van Smith Micro. Tegenwoordig heet het programma Moho.
www.broekunst.nl

Coen

Bericht door Coen » wo okt 16, 2019 1:12 am

Dank je wel.

Plaats reactie